Gå til innhold

Hyppig (ikke løs) avføring, med slim..

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde en periode med myyye løs avføring tidligere (ja, sønnen min på 2 altså, hehe) som resulterte i sår stump. Dårlig matlyst, men ikke dårlig i form... Legen sa det antagelig var et magevirus, og at det kom til å gå over. Det er nå 2 mnd siden, og han hadde rett, det gikk over! Men idag når jeg henta han i bhg hadde han nettopp bæsja når jeg kom kl 15, og han hadde bæsja 13.30 også... nå etter vi kom hjem har han bæsja 2 ganger, og alle gangene (inkl den i bhg) var det slim i avføringa... God matlyst, og god form..

Meninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

magen, tamrsystemet er irritert. Ikke noe farlig eller noe slikt;) Så lenge formen er bra så skal man bare la det gå sin gang, ingenting å gjøre noe med slik sett. Man kan evt gi biola eller andre ting som inneholder nøytraliserende "bakterier. Selv har jeg hatt ett overarbeidet tarmsystem (jobber for fort) så da har det vært slim innimellom.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte også.. Men de blir jo så hysteriske i bhg... haff! Biola ja, det burde jeg jo tenkt på.. herlighet! Men takk :o)

Skrevet

ja noen bhg har en tendens til å overreagere av og til;) hehe, kjenner til det;)

Skrevet

Rotavirus... da hadde datteren det sånn i starten, men hun ble mer redusert etter hvert. Pga blod i slimet var vi også på sykehuset i isolat et døgn eller to.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jaha? *google* Kanskje ta med en avføringsprøve på jobb i morgen da, om han bæsjer noe før jeg reiser på jobb :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Omgangssyke altså, på godt norsk? Nja, skeptisk... tenker litt på forløpet tildigere i høst, hvor han hadde løs avføring, men ikke noe plager utover det...

Skrevet

ja med en gang det er blod involvert skal barnet sjekkes, også voksne for den del. men er det kun slim er det ikke noe å bekymre seg for;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...