Gå til innhold

Flere som orker like lite som jeg?


Gila

Anbefalte innlegg

Er førstegangsgravid, så har ingen barn hjemme å ta meg av, heldigvis. Vet ikke hvordan det skulle gått, har mer enn nok med meg selv. Er 7+1 idag og har vært ekstremt slapp og trett i ett par ukers tid. Siste uka har også kvalmen meldt seg, men den er forsåvid til å holde ut. Jobber full stilling som sykepleier i akuttavdeling så dagene er tidvis hektiske. Den siste uka har jeg måttet holde meg hjemme fra jobb fire dager da jeg rett og slett ikke har maktet tanken på jobb. Har også følt meg litt febervarm, temp på 37,7 er ikke vanlig for meg, men får gravide høyere temperatur generelt mon tro? Har ingen andre "sykdoms"symptomer, så noe "svinegreier" er det neppe. Spørsmålet mitt er, er det normalt å være så utrolig giddesløs, orker knapt oppvasken lenger, og den har jeg tidligere kastet meg over for å få ut av verden;) Samboeren min liker meg godt som jeg er nå, stresser ikke lenger med helgevask etc, og det passer han perfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, du er ikkje åleine. Eg sover til langt på dag og kviler litt og. Eg har vært sjukelmeldt denne veke og må nok bli det neste veke og, er kvalm heile dagen og veldig trøtt. har to unger fra før ein gut på 8 årf og ei jente på 5 år, men dei er veldig flinke til å ordne seg sjølv og hjelpe til med oppvaskemaskinen og legge sammen handkler=) Var veldig dårlig og spydde masse med begge to, har heldigvis ikkje begynt å spy enda=) Tenker berre att det er verdt det=) Lykke til videre med magen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...