Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Fikk en tlf av bf i dag. Han beskymret seg for tegninger våres sønn hadde tegnet. Groteske tegninger med blod og kniver, og han forklarte om kviver i hjertet osv.... Han har jo kommet med sånne hjemme og, jeg har jo ikke tenkt serlig over det. Trodde dette var vanlig for gutter, men bf var beskymret??
Frk Marge Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 nei, men han snakker MYE om det! Cartoon network er et clue her...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Vi har ikke cartoon, da... bare nrk super og disney... vi har vert litt strenge med hva han får se, så de verste på disney får han heller ikke se... HI
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Ingen som har noe å si om dette?
petite fleur Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Jeg er lærer i 2. klasse, og ser slike tegninger stadig vekk. Felles for disse guttene som tegner slike tegninger er at de er litt ville, liker å herje og leke krig osv. Omtrent halvparten av guttene i klassen er slik, og jeg anser det som helt normalt i denne alderen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Om du tenker deg gutter gjennom tidene, så er sverd og pistoler og gevær standard leker. De liker å leke aktivt og "krige":) Og gutter tegner ikke blomster og jenter og hus. Det er ikke tøft. De tegner tøffe tegninger:) Min hadde så mørke tegninger en periode, men det var fordi han likte farger så godt, at han brukte alle på samme sted. Og da ble fargen mørk og skitten;)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Tusen takk for svar damer. Jeg trodde også dette var helt normalt, men ble jo litt stressa når bf av alle reagerte på dette.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Ja, det tror jeg er vanlig. Men her gikkd et ikke i kniver og slikt ,men lyssabler ol fra StarWars. Nå har han blitt litt eldre og tegner mer byer med masse hus, forskjellige kjøretøy og vanlige mennesker. Så antar det var en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå