HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 muskelverk kom som kastet på meg på søndags ettermiddag,var skikkelig dårlig,så kom feber på man kveld,enda mer på tirsdag og det toppet seg vel tirsdags kveld med over 40 i feber. Kastet op har jeg å-3 ganger. jeg hoster,og er helt slått ut. Feberen har gått ned idag å har klart meg på¨to runder paracet -er skikkelig øm i hele brystet og kjenner meg rett å slett mørbanket... Hos legen tar de ikke prøver lenger- hva i huleste er vitsen med det sier nå jeg?????
~sjiraff~ Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Høyst sannsynelig så er det vel det, men pga testslutting vil du vel aldri få vite sikkert.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Antageligvis.. men ikke sikkert. Enig med sjiraff, du får nok ikke vite det heller.
Gjest Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 du høres ganske likt ut som jeg hadde det. jeg kastet ikke opp, men sprang på do andre veien. Og jeg har det påvist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå