Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Akkurat flyttet sammen med en . Vi var hjemme hos moren hans for første gang i helgen. De bor langt unna oss. Stua hennes var kanskje 17 kvm. I den lille stuen hang det 18 fotografbilder av lillesøsteren til sambo. Masse bilder av sambo, og en haug med bilder av de 5 barnebarn. Det er det særeste jeg har sett. Alle vegger var dekket av bilder av barn og barnebarn, alle bord og oppå tv var fulle av bilder.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Nå fikk jeg frysninger...Jævlig guffent
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Huff så ekkelt!! I den stua så stemmer det iallefall den følelsen av at det er noen som ser på deg!! Hehe Jeg hater slike rom jeg. Hvertfall i mørket. jeg er mørkredd så orker ikke bilder med mennesker fordi da føler jeg at noen holder øye med meg... Jeg hadde vel ikke turt å gå inn i den stuen der i mørket engang!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Hun koser seg sikkert med å se på alle de fine bildene da. Mange godt voksne mennesker som liker det... Skjønner ikke at det er noe å henge seg opp i.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Hi hi, hun liker vel å se på de da! Hva gjør hun når det kommer flere barnebarn i familien senere en gang? Henger bildene i taket? Høres litt ut som en gammel bestemor som stuller rundt og tørker støv av alle bildene sine daglig. La meg gjette, alle bildene som sto, sto på sånne små hekleduker? :-D
Frk Marge Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 synes det er koslig med bilder jeg da... at hun har liten stue gjør det jo litt vanskelig med plass, men hun har vel prioritert det hun mener er viktigest da - familien
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 HI her. Ble litt spooky ja. Sikkert koselig for henne altså. Kanskje bare det at jeg ikke er vant til dette hjemmefra. Familien hans er kanskje veldig glad i mange bilder. Vi fikk 40 bilder i posten av svigerinne av niese på 2 år. Hva gjør jeg med de? Lager ett eget album til henne som vi har her?
Lillepromp blir storesøster Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Høres nesten ut som stua til min oldemor. Jeg vokste opp i etasjen under henne og hun levde til hun var nesten 99 år. Hun hadde vel en stue på den størrelsen, men med skråtak.. Hun hadde to barn, syv barnebarn, 20 oldebarn og seks tippoldebarn da hun døde. Hadde brudebilder av alle de som var gift, barnebilder og konfirmasjonsbilder av alle +++. Hadde det morsomt med å telle alle bildene av og til. Husker ikke eksakt antall, men det var i alle fall 100+
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Typisk eldre mennesker.. Selv om det hørtes litt voldsomt ut. Ville aldri finne på å henge bilder av barn/barnebarn i stua mi.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Åh, morro å lese at andre mennesker har SÅ lite å finne på at de må sitte her inne å hetse fjerne og nære fordi de ikke har "riktig" smak
Lillepromp blir storesøster Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Det var ikke hetsing fra min side i alle fall:) Det er jo bare koselig med mange bilder. Har det ikke selv, men selvfølgelig må de som vil det ha. Synes bare det var litt moro med oldemor som hadde over 100 bilder inne i den lille stua si:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Åååh, og jeg som leste overskrifta og håpet at saken skulle være noe saftig som at hun hadde et stort portrett på stua av samboeren og eksen som står og nusser .... Ja, ja, hvs du ikke har større ting å bli sjokkert over så har du et skjermet liv, helt sikkert. Selv har jeg ti bilder av gutten vår på stua, og litt av familie og gudbarn, noe på vegg og noe i sølvrammer på benker. Ingen som reagerer på det.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #13 Skrevet 19. november 2009 Har du ikke noe annet og ta deg til enn å kommentere sånt dritt HI??? Bare koselig at hun er glad i barn og barnebarn vel.Helt utrolig hva folk klager for....
VåreSøteSmå Skrevet 19. november 2009 #14 Skrevet 19. november 2009 Fint at hun er glad i barn og barnebarn vel?Utrolig hva folk legger seg oppi....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #15 Skrevet 19. november 2009 Bilder er finne til å hjelpe seg å minne de gode stundene.. Har du tenkt på det? Makan, hva folk her legger seg opp i.. Jeg har bilde av barna mine på vegge.. huffameg så dårlig smak jeg har da... Er det bare drittunger her for tiden??
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #16 Skrevet 19. november 2009 Jeg liker mennesker med bilder, men nå liker jeg også bilder av mine kjære Jeg skal ha bilder av barn, svigerbarn, barnebarn, og resten av bøtteballetten når jeg blir gammel, gjett om!
Myy Skrevet 19. november 2009 #17 Skrevet 19. november 2009 Nå vet ikke jeg hvor gammel hun er da. Men ofte har mange gamle mennesker bilder oppe fordi de er litt ensome. Hun er nok bare veldig glad i familien sin
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #18 Skrevet 19. november 2009 Syntes det hørtes koselig ut:) Hver sin smak vettu!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #19 Skrevet 19. november 2009 Ærlig talt, hun er vel bare glad i og stolt av familien sin, er det noe å kritisere for? Plager det deg?
Anne-B. Skrevet 19. november 2009 #20 Skrevet 19. november 2009 En slik bestemor skal jeg også bli. Med boller og kakao i tillegg. Og tid til å slå av en prat ved kjøkkenbordet. Håper jeg får mange barnebarn. Jeg gleder meg litt allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå