Gå til innhold

off dåli i magen min........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp ikke en gang me lakris. som d bruker. får ikke av me bommelommen. kommer bare bittelitt om gangen de 2 siste dagene. d verste e at d både e hart og bløtt omenan.....

føle me dåli i magen, oppblåst og mye luft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, ikke noe deilig. Du kan jo prøve litt lactulose eller hva det heter :) (Duphalac)

Skrevet

Hei hei. Jeg er veldig treg i magen også siste ukene, kjøpte meg "frukt og fiber" på apoteket, tror kan også fåes kjøpt på helsekost og det hjelper meg veldig.

Skrevet

ja den er veldig ekkel men hva man ikke gjør for å komme på do he he

Skrevet

Ja det er pyton.. jeg spiser svisker og drikker endel vann om dagen. Og nå er jo disse deilige clementiner kommet i butikkene, spiser kanskje litt for mange i løpet av dagen...men ikke problemer med hard avf lenger...Håper det ordner seg for deg og at du blir bedre :o)

Skrevet

jeg har en fantastisk kur som fungerer helt utrolig på meg, klarer meg ikke uten. Kjøp en pakke med linfrø og hell litt i et glass. Hell så vann oppi, ikke mye bare så det dekker frøne. La det stå i noen timer og ta to teskjeer hver dag. Det ser ekkelt ut, har ekkel konsistens. Jeg pleier å svelge det rett ned og skylle ned med en munnfull brus :-)

før jeg startet med dette hadde jeg masse plager med hard mage, og det er vondt.

verdt et forsøk jaffal :-9 det funker på meg :-)

Skrevet

jeg sleit med dette i andre tri. var på randen av eksplosjon! tok meg et digert glass biola (etter å ha fått tips her inne på bim- tusen takk for det tipset forresten! ) å skal si det fikk fart på sakene. nå drikker jeg biola annenhver dag å magen funker helt perfekt :D

Skrevet

Her var det mange gode tips.....

Har et som er veldig enkelt! Magnesium!! :-) Begynte med dette i hovedsak pga kramper og urolige ben! En "bivirking" er løs mage!! :-) Helt supert for meg!! :-)

Har også kommet over en te som virkelig setter sakene i gang! Det er en bringebær te fra Herbalife! :-) etter 10 min er jeg på do! :-) i tillegg skal den gi ekstra med energi! :-)

Lykke til

Skrevet

takk for mange bra tips

Skrevet

Hatt samme problem selv en periode. Så kom klementinene i butikken:) Spiser MANGE hver dag.. hvert fall 6-7! Fordøyelsen har vært bra siden. Vet ikke om det har noe sammenheng, men godt er det, og "ting" funker;p

Skrevet

det ang linfrø er faktisk veldig god råd, jeg hadde magesår før men ble kvitt dem, innemellom får keg magesmerter like som da jeg hadde magesår så tok jeg den linfrø greie og det hjalp veldig:-) det legges tynt lag i magesekken av det slimmet fra linfrø, kan også forebygge halsbrann også ( funket på meg i allefall)

Skrevet

Klementiner funker på meg også :)

Og å drikke masse masse vann hele tiden gjennom svangerskapet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...