Gå til innhold

Smerter i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 21 uker på vei og plages med smerter nederst i magen. Det kommer å går litt, noen dager er det helt bra, mens andre dager klarer jeg ikke sitte/ligge/gå.

Det er en brennende smerte, nesten som noen skulle lagt et varmt strykejern på magen. Jordmor mente det var enten ligamentsmerter eller kynnere, men jeg har da normale ligamentsmerter i tillegg til dette og kynnere der jeg ikke kjenner noe annet en det normale "presset".

En stund trodde jeg det var musklene, men så blir jeg usikker igjen. Det kjennes jo nesten ut som jeg skal revne, så det er veldig ubehagelig, og ikke minst vondt. Er ikke få ganger tårene har sprutet.

Hva kan det være og skal det være slik da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkensmerter kanskje? Hvis ikke ville jeg tatt det som ligamentsmerter. De kan til tider være kjempevonde. Et par ganger jeg har reist meg fort eller snudd meg for brått i senga har det kjent ut som om at det er ett eller annet der som har røket!! Utrolig vondt!

Skrevet

Men ligamentsmertene varer vel ikke i timesvis/en hel dag? Og de kan like godt komme når jeg ligger/sitter helt i ro, som når jeg anstrenger med. Kanskje oftest når jeg ligger helt i ro. Det lengste disse smertene har vart er et døgn.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...