Gå til innhold

Gleder meg til ungene blir fire pluss og litt mer selvstendige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg drukner i unger om dagen.

Har to og tredje på vei er veldig glad i barn, men de tar all min tid. Siden gubben jobber myr rare tider så er jeg mye alene med de og har få muligheter til å komme meg ut alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste her er 4 år og er vannskeligere enn den på 1,5 år.

Skrevet

Kan skjønne du er frustrert når du er så mye alene;) Blir lettere når de er større!!!

Skrevet

Små barn- små problemer...

Store barn- SVÆRE problemer....sier min far og så langt har han rett i det. Jeg har 3, eldste er 11år...jeg nyter tida når de er små.

Så NYT det, mens du har kontrollen, senere blir det andre bekymringer, kjøring hit og dit i fritida, lekser, foreldremøter, dugnader....konflikter...osv

Skrevet

Jeg føler det helt som deg, HI.. Er mye alene pga mannens jobbing og føler det til tider klaustrofobisk. Den gravide kroppen min føles også klaustrofobisk, får omtrent pustevansker bare jeg tenker på at slik skal det være de neste fire årene..

At det ikke kan være en gylden middelvei her i livet!

Skrevet

Nyt tiden! En 4-åring og en 6-åring er heller ingen dans på roser!!

Skrevet

Samme her :-)

Minste er 3 mnd, og jeg GLEDER meg til hun blir 2-3 år + :-) Er også veldig glad i barna mine, men trives best når de er litt større selv om jeg selvsagt elsker dem like høyt når de er babyer og småbarn også.

Skrevet

Og jeg har barn på 7 år, 5 år og 2 år også, synes det er betydlig enklere med de to eldste enn de to yngste, men mulig jeg er rar da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...