Gå til innhold

fy faen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så pisse lei sure og stressa foreldre. Når de henter ungene sine i barnehagen så er de sååå forbanna sure på ungene sine, blir heeeeelt idiot i hode å står å kjefter å smeller. Kan nesten tro de har en vulkan inni seg som er klar til å sprenges.

Og ikke er de særlig snille mot bemanningen eller. Fy, er så glad jeg ikke er sånn. Er så glad for at jeg tar ting med ro, null stress. Snakker med barnehagetantene og tar godt vare på de som passe gutten min om dagene.

Jævla idioter, skulle faen ikke fått hatt unger. Ser i de små uskyldige øynene at de er lei seg og vil ikke hjem. Sikkert det jævla mase hjemme å..

Men, sånn er det når det er litt eldre damer og det er sikkert unge mennesker som er sånn å..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De foreldrene er sikkert ikke noe fornøyde med livet sitt. Slitne etter jobben, og så må de hente i barnehagen. Men dette går de frivillig igjennom for å ha pent hus og full pensjon som eldre.

Skrevet

Du høres ikke så stabil ut du heller HI ut fra det du skriver.

Syns synd i ungene dine som har en mor som er "blid" og "snill" offentlig, men er en helt annen hjemme.

Skrevet

Åja, huff.. tenk på den stakkars gutten min som har en snill og god mor i steden for en sur og stressa en. Herregud, tror nesten jeg skal melde meg selv til BV.

Skrevet

Jeg er faktisk enig med deg. Vi som jobber i bhg MÅ være hyggelig med foreldrene, uansett hva vi føler for dem. Men de skal være så forbanna sure hele tiden!

Skrevet

Har pent hus, får full pensjon når den tid kommer og er likevel både glad og høflig når jeg henter i barnehagen. Tenk det.

Skrevet

synes det er helt ufattelig at noen foreldre skal være sånn. Jeg leverer gutten i barnehagen når jeg MÅ på jobb å henter han når jeg er ferdig på jobb, jeg drøyer aldri tiden med å hente han. Jeg vil ha han hjem fortest mulig.

Tenk dere selv. Dere er sliten etter jobb, da kan dere tenke dere hvordan ungene har det en dag i barnehagen. Det må gå an å tenke litt altså.

Og jeg synes å vi skal ta vare på de som passer på barna mens vi er på jobb..

AMEN

Skrevet

Forresten er ikke de som jobber i bhg spesielt glad for å bli kalt "tanter".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...