Gå til innhold

12.12.09. Da braker det løs hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

da gifter jeg meg med min kjære mann. Er blitt gravid så ingen champagne på meg, men satser i stedet på at formen holder. Går alt bra vil jeg da være 8 uker på vei. Mistet i uke 14 i juli så håper at denne spira vil sitte. Blir bare den nærmeste familien så ca 28 stk. Kirkebryllup med koldtbord etterpå!!! gratulerer så mye til alle dere andre som skal gifte seg i jula!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig:) Gratulerer! Skal gifte meg selv den 19 og fant det ut for to-tre uker siden. Men nå er alt på plass. Har funnet drømmekjolen også:)

Blir kirkebryllup her også med 25 nærmeste venner/familie og så alle vennene våre er bedt til festen. Veldig fornøyd med det:)

Skrevet

Gratulerer så mye til deg og. Virker som om vi skal ha et ganske likt bryllup vi to. har og funnet drømmekjolen. Fikk 70% avslag pga flytte salg. masse lykke til.

Skrevet

Kjekt å få drømmekjolen på salg. Vi hadde flaks der:) Hvordan ser din ut?

Dette er min:

http://www.dhgate.com/sexy-white-and-red-a-line-strapless-satin/p-ff80808123b77eab0123badb9df65029.html

Men jeg kjøpte den på en brudesalong her jeg bor. Likte ikke sånne kjoler før men når hun dama tvang meg til å prøve den på (hun tenkte på den kjolen med engang jeg sa det er i jula vi skal gifte oss) så elsket jeg den. Den er superfin:)

Skrevet

Så spennede med bryllup før jul :)

Gratulerer så masse!!

Vi gifter oss 15.mai til neste år og jeg syns det er alt for lenge til :)

Vi skal også ha bare nærmeste familie til middag, blir 24 stk hvis alle kommer. Har bedt en del venner til festen vi også

Ingen baby på gang her, men har en liten prins som blir 6 mnd i morra :)

Helt enig i at det er kjekt å få drømmekjolen på salg. Det gjorde ikke jeg, for å si det sånn. Måtte ut med 14.000, men føler alikevel at det er verdt det :)

Skrevet

nydelig kjole brura!!! Min er champagnefarget thai-silke med slep. Helt enkel med roser over skuldrene. veldig pen på.

Masse lykke til deg og ariel. Ha en flott helg jenter.

Skrevet

ÅÅHHH-FANTASTISK!!!

Er sååå glad på dine vegne,hva spiller det for rolle at du nuter alkoholfritt når du er gravid???

Gravid OG bryllup-blir jo DEN flotte julemåneden det da..

Jeg gleder meg sånn på dine vegne at jeg nesten får ltt tårer-alt du har måttet gjennomgå!

Selv har jeg takk ogpris kommet meg etter aborten selv,men noenganger stikker det litt likevel.For jammen er det vondt miste så seint som oss..

Håper sola smiler til meg også snart nå..;vi høres vennen!!!Klem

Skrevet

Krysser fingre Paper for at sola smiler til deg denne mnd. Stooor klem

Skrevet

Gratulerer så mye med spire og bryllupet som nærmer seg! Vi skal gifte oss 4.des 2010 så tar gjerne i mot tips om vinterbryllup!:)

Skrevet

WEEEE gratulerer!!!! Da er du jo gift noen dager før meg da! Masse lyke til

• 2 uker senere...
Skrevet

Lykke til imorgen på den store dagen:)

Skrevet

Lykke til i morra!! :D

Skrevet

Tusen takk jenter. er heeelt pumpa her nå hehe. Ikke bare bare å være gravid når man skal gifte seg... Stoooor klem

Skrevet

Hei Katta:)

Gratulere så masse med vel overstått.. Håper og regner med du hadde en kjempeflott dag..

Skrevet

Tusen takk!! jeg hadde en kjempeflott dag i strålende vær. Var så fantastisk å gå opp kirkegulvet til en rørt og glad mann. Men anbefaler ikke å være gravid i de første mnd når man gifter seg. Ble kvalm etter maten, og måtte inn å kaste opp noen ganger, men alt ialt en fantastisk dag. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...