Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Ja, jeg trur du er gravid eller blir det innen kort tid.. Føler graviditet på deg så enten er du det nå eller så kanskje du blir det veldig snart. Lykke til ..
stjerne-kikker<3 Skrevet 19. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2009 Hmmm ja da må det i så fall være denne mnd her det skjer. for vi har prøvd noen mnd nå men det har ikke klaffet så vi bestemte oss for å ta en pause og vente litt, jeg begynte på p pillene etter forrige mens men nå plutselig ei uke før jeg skl ha mens får jeg en blødning? Å har vært mye kvalm. Så lurer på om jeg kan ha blitt gravid på p piller.. :s
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Hm.. Har du tatt dem innen 24 timer hver gang da? Vis ikke kan det jo hvere en av mnd fremover det kanskje skjer noe?
stjerne-kikker<3 Skrevet 19. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2009 Nei jeg har nok ikke vært såååå nøye med dem. Kanskje tatt en pille på morraen og neste dag ikke før kvelden igjen.. Hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå