Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Jeg er 25 uker på vei, og den siste uka har bevegelsene i magen blitt svakere/ikke eksisterende. Tidligere har jeg kjent skikkelige spark, som også har vistes på utsiden av magen. Oppfører jeg meg hysterisk nå, eller bør man kontakte noen i slike tilfeller?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Hei. Synes du skal ringe føden å høre jeg. men egentlig tror jeg bare at barnet har snudd litt på seg slik at du ikke merker det så godt. Masse lykke til, går helt sikkert fint.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Jeg ville ha sjekket dette opp. Dersom det bare hadde vært en dag hadde jeg ikke tenkt noe mer over det, men over en uke hadde jeg vært veldig bekymret! Jeg er 25+4 i dag og jeg kjenner masse liv hver dag. Du skal alltid kontakte lege eller føden dersom bevegelsesmønstret plutselig endrer seg mye!! Sikkert ikke noe galt, men sjekk det alikevel for sikkerhetsskyld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå