Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Hei. Sluttet å røyke med en gang jeg fikk positiv test, men av og til blir jeg så røykesug at jeg tar en nicorette 2mg (1-2) til dagen og det er max. Er det noen som har snakket med legen om at det er ok eller om det er veeldig fyfy som nedtrapping de første ukene? Takknemlig for svar. Ps glemte å spørre legen når jeg var der.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 hvis du ved å ta en til to nicorette om dagen klarer å slutte å røyke i løpet av et par uker, er det bra! og mye bedre enn at du sprekker og begynner å røyke for fullt igjen!.. Det er såå vanskelig å slutte å røyke, så jeg skjønner deg godt... men, til fakta... Det er skadelig for fosteret at du tygger nicorette.... på samme måte som røyking... men.... litt er alltid bedre enn mye.. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Tusen takk for et flott og seriøst svar. Så i pakningsvedlegget at røyking var skadelig, men at det var usikkert med nicorette. men tenker som så at bedre m 1-2 nicorette enn at jeg stresser meg fullt opp?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 ja, helt klart bedre! men jeg ville ha satt meg en sluttdato sånn at det ikke drar ut i tid... Gi deg selv f.eks to uker på å trappe ned og la oss si ikke førstkommende, men neste mandag starter ditt røyk- og nicorettefrie liv.. For eksempel:-) Igjen, lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 det skal jeg gjøre, og igjen takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå