Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten uhøytidelig undersøkelse, inspirert av at noen fortalte meg at gutter ofte er "treigere" enn jenter:

Venter du gutt eller jente, og hvor mange dager er du evt. over termin?

Dere som har født før: Hva fikk du og hvor lenge varte svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to gutter fra før og de kom henholdsvis 12 og 11 dager over termin. Nå venter jeg jente og har termin 22/12, men jeg skal ha ks den 16 så da må hun evt melde sin ankomst før den datoen....

Skrevet

Jeg har faktisk hørt omvendt. Jeg ventet gutt og når folk får høre det sier dem som regel: Ååå, da slipper du antageligvis overtid! Men jeg aner ikke. Min første dette.

Skrevet

Vel jeg fikk en jente sist og gikk 15 dager over termin. Håper inderlig at jeg slipper å gå så lenge over denne gangen. Jenta var også stor, 4550gram og 54 cm lang.

Skrevet

Jeg har en gutt og han ble født 5 dager før termin.

Er gravid igjne og har termin om 29 dager, vet ikke hva det blir denne gangen. Men i følge jordmor så er det tvilsomt at jeg går over denne gangen siden jeg ikke gjordet det forrige gang heller.. Og hun visste heller ikke kjønnet da hun ikke klarte og se det;)

Skrevet

Jeg har både gutt og jente. Sønnen min kom 2 uker før termin, og med dattera mi ble jeg satt igang 2 uker etter termin.

Skrevet

Eldste kom 10 dager før termin (gutt) og mini kom 3 uker før termin (jente) ...

Vet ikke hva det blir denne gangen, men regner ikke med å gå over tida siden begge de to andre kom før...

Skrevet

Har jente fra før og hu kom 5 dager etter termin, venter gutt nå og er 8 dager på overtid.

Skrevet

Ser ikke ut som om det er noen stor sammenheng, med andre ord... Jeg vet ikke hva jeg venter selv, så det er derfor jeg var litt nysgjerrig! :)

Skrevet

Jeg venter nr 5 og jeg har to av hver fra før.

Nr 1: 5 dager over.Jente.

Nr 2: 9 dager over. gutt.

Nr 3: 5 dager over. Gutt.

Nr 4: 9 dager over. Jente.

Nr 5: ????????

Skrevet

Er 4 dager over UL-termin, 8 dager over mensterminen (som jeg bestemt mener er mer rett..) Venter ei jente, ganske sikkert i allefall, hehe!

Skrevet

Min første som var jente, kom 9 dager før termin.

Nr2 som var gutt, kom 1 dag etter.

Jeg håper litt på at gutter er treigere enn jentene, for denne gangen har jeg termin 3.januar og vil helst ha 2010-baby:)

Skrevet

Jente= 11 dager før termin

Gutten i magen vet vi ikke enda, siden termin er 8 feb.

Er faktisk like mange dager mellom mens-termin og ul-termin denne gangen som med jenta.. Det var litt morsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...