Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Mannen i huset er tilhenger av mandler i løs vekt.. men denne posen har jeg knytt igjen og kastet. Sønnen fant et digert hull samt noe spindelvev inne i mandelen.. urk. Så nå er posen sanert. Vil ikke ha melbiller i hus.
Patetica fåkksi Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Jeg må si innlegget letta meg litt, ble litt skremt av den overskrifta. Mark i magen, liksom. Men i mandlene :/ Hilsen "konstante halsproblemer, fikk litt ståpels nå"
Gjest sug lut Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Vi kan bytte. Jeg åpna ei pakke kyllingkjøttdeig som - vel - hadde utvikla nye livsformer. Tok en time å bli kvitt lukta i kjøkkenet, selv om den gikk rett i pose og ut av huset.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2009 Den lukter jo høgg om den er brukbar!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2009 Kjenner det kribler litt i halsen?
Gjest sug lut Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Nettopp. Så forestill deg høgg som i tillegg er dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå