Gå til innhold

Piercing i brystvorta

Venter tvillinger Januar13

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har piercing i brystvorta????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt, men tok dem ut for noen år siden fordi jeg skulle til MR. Hullet lukket seg i litt i løpet av dagen så jeg bare lot dem forbli ute. Var litt lei av at de stadig hang seg opp i ting uansett!

Noe spesielt du lurer på i den forbindelse?

Skrevet

bare lurer på om det er noe en må ta ut etter hvert??

hatt den i 5-6år nå.....

Skrevet

Den kan du vel ha akkurat så lenge som du vil ;)

Hadde det helt til jeg begynte å amme ( de sier jo at det kan ødelegge ammemulighetene) men den puppen var den d kom mest melk av...;)

Men er vel med det som alt annet- du har det vel så lenge du selv vil....

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med piercing i brystvorta for kvinner? Ingen ser den vel, den er i veien for BH med mer. Er det for å forsterke effekten av den erogene sonen?

Skrevet

min er ikke i veien....

noen liker det og andre ikke.. jeg liker piercinger....

og gutta liker jo det da :P

Skrevet

Du trenger neppe å ta den ut. Har lest om flere som når de ammer tar den ut akkurat mens de utfører ammingen og så setter den inn igjen slik at hullet ikke skal gro. Du kan ikke ha piercingen i akkurat mens du ammer fordi det vil medføre ammefeil (som noen andre skrev her også).

Gjør noen søk på amerikanske sider, der har de mer erfaring og mange gode råd - husker jeg leste der da jeg tok piercingene for mange år siden.

Skrevet

Hehe, en ting er at du ikke liker det, en annen ting er at den overhodet ikke er i veien for bh'er! Jeg hadde min av estetiske hensyn, litt som at jeg barberer meg da under armene selv om det er vinter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...