Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Utenom at det ikke er klumper i barneyoghurten...
Gjest Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Nei... Vi har alltid gitt vanlig vi, samme som vi spiser, med lumper og alt ;-)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Nei det syns ikkje eg...... Gutten min eter vanlig yoghurt like godt som barneyoghurt, jenta mi der i mot er som meg og likar ikkje klumpar i yoghurten sin.... Så her i huset gåt det i safari osv......
wirre;o) Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Næh.. Vet ikke om det er noe mindre sukker i enkelte av dem. Her går det i Biola-yoghurt krydret med div korn og bær om dagen. Men sånne med bokser i forskjellige farger ( tror det er en blå dinosaur på den) er små og kjekke til å ha med i barnehagen.
erteposen + 4 Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Nei, men noen av de er mindre sukker i enn vanlige. Om du ikke er opptatt av det er jo det ingenting i veien for å gi alle yoghurter, med unntak av de med kunstig søtning. Naturell, evnt. blandet med fruktmos, er jo et supert alternativ og billigere ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå