Gå til innhold

sende i barnehagen imorgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

minste jenta mi har spydd hele natt til onsdag.Igår var hun noe redusert å idag er hun også litt småspist men er ellers fin i form.Hun har selvfølglig vert hjemme både idag og i går,men jeg er så usikker om jeg kan sende henne imorgen.Tenker på at hun kan kansje enda ha smitte i seg selv om det nå er over 48 timer siden sist hun kastet opp.Hva hadde du/dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur du trygt kan sende henne i bhg imorgen. jobber selv i bhg og vi har som "regel" at barna helst skal være symptom (symtom...??) fri i 48 timer før de kommer i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...