<superted> Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 minste jenta mi har spydd hele natt til onsdag.Igår var hun noe redusert å idag er hun også litt småspist men er ellers fin i form.Hun har selvfølglig vert hjemme både idag og i går,men jeg er så usikker om jeg kan sende henne imorgen.Tenker på at hun kan kansje enda ha smitte i seg selv om det nå er over 48 timer siden sist hun kastet opp.Hva hadde du/dere gjort?
las chicas Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 trur du trygt kan sende henne i bhg imorgen. jobber selv i bhg og vi har som "regel" at barna helst skal være symptom (symtom...??) fri i 48 timer før de kommer i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå