Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 For en stund siden skrev jeg et innlegg her om jeg var så deprimert som dere kansje husker. Jeg fikk mange gode ord fra mange snille damer her inne, som varmet utrolig mye. Det vil jeg forresten si takk for, også oppdatere litt:) Nå ser alt lysere ut, jeg får hjelp av legen som har tilbudt meg forskjellige behandlingsmetoder, men som det desverre er ventetid på. Og da trådde helsesøster på banen og fikk fortgang i saker og ting. Så nå er det virkelig tatt tak i, og jeg merker at jeg ser lysere på alt nå. Jeg vet at jeg har noen som tar tak i meg om jeg faller og det er så betryggende. Min kjære er blitt helt fantastisk, en ny mann nesten. Han har kontroll på alt som tidligere var mine oppgaver, og har nå bestilt helgetur til meg og noen venninner så jeg kan koble av litt. Det er så deilig å se framgang, spesielt når jeg har følt at alt bare har gått nedover! Igjen, tusen takk til alle damene som gav med støtte med gode ord:)
wirre;o) Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Så flott. Kanskje bytte nick til not-so-darknight? Hihi ;o)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 19. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2009 Haha, syns det var en sinnsykt god ide, så jeg gjorde det:)
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Så godt å høre! Kos deg masse på tur, det har du virkelig fortjent! Sender deg masse varme klemmer fra meg :-)
Underveis --> Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Ha ha ha Artig! Så bra det går rette veien med deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå