Gå til innhold

JIPPI JIPPI JIPPI!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååååå!

at såååå lite kan glede meg såååå mye, sier litt om situasjonen min nå, men OMG dette trengte jeg!!!!!!!!

er i jobbsøkerprosess og har fått avslag på avslag på avslag.......og merker at jeg faktisk er lettere deperimert for tiden. Poden på 13 mnd går litt i bhg så jeg får liitt egentid til å søke på jobber...

Så dukker DRØMMEJOBBEN opp, med egentlig AAALTFOR høye krav til erfaring.

Jeg søkte

og kikket på søkndaen igjen i dag bare for å se. SÅ ser jeg at jeg har greid å stokke om på bokstavene i navnet på firmaet....herregud...de må tro jeg har dysleksi tenkte jeg. skrev en mail til vedkommende som er ansv. for jobben og beklaget og presiserte at jeg VET hva firmaet heter( gjorde det flere ganger i søknaden)

SÅ får jeg tilbake rett etterpå- at jammen gjør hun det også- opptil flere ganger om dagen og hun hadde ikke lagt merke til det. Også røpte hun at jeg lå HØYT oppe i bunken på 61 søknader og at jeg VIL bli kaldt inn på intervju!!!

langt og uinteressant for dere.....men jeg ble så glaaaaaaad! nå har jeg noe å se frem til!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er utrlig kjedelig å være hjemme syntes jeg........føler meg helt innelåst. ..

så dette lysnet pinadø dagen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha apropos dysleksi- ser jeg har flere skrivefeil her også:-) går litt fort i svingene:-)

Skrevet

Masse masse lykke til! Krysser fingrene for at du får jobben!

Ha en strålende dag!

Skrevet

ja trenger ALL positiv energi jeg kan få!!!

takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...