Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 navnene: Leoline Leoluna Leolinn Leonora ????? synes Leo er så fint navn, så vil at tulla skal få en jenteverson av det navnet, hvilken liker dere best, eller har dere andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Leopard? Men, nei. Er de du nevnte navn i det hele tatt? Kunne til nød godtatt Leoline, men det høres ut som navnet på en katt.
Kleint Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Leo er kjempe fint, men de navnene du ramset opp der, de var mindre pene.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Hvis du aboslutt vil ha leo inni jentenavn, så er Leonora "fineste". Helt grusomme navn på resten av lista. Høres veldig hjemmesnekra ut.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Leonora er vel ikke helt uvanlig? Synes ikke de andre funker, men så er det ikke navn jeg har hørt før heller. (Må bli vant til navn, jeg)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 jeg vet om ei som heter theoline, veldig fint navn synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 er nok litt hjemmesnekra ja, liker navn som ikke så ,mage andre har..hehe theoline og leoline er jo ganske like, så om theoline er et brukt navn, er det jo ikke noe "verre" å hete Leoline? har dere noan andre forslag da? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå