Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min er begge 20 år, og vi ble foreldre i mars til ei lita jente. Trodde vi hadde det fint, han sier alltid at han elsker meg og slikt. i mai fant jeg ut at han hadde vært utro med ei dame på 40! han klinte med henne, og de tok på hverandre til han kom. Dette fant jeg ut tilfeldig da jeg så noen meldinger på telefonen hans, og sa jeg visste alt hva han hadde gjort, og da tilsto han mer enn jeg noen gang hadde trodd.

Han ble helt fra seg, har aldri sett han så lei seg, sa han var så redd for å miste meg osv. han ringte denne damen, og sa de ikke kunne treffes mere, fordi han var redd for å miste meg.

Jeg tilga ham, men jo mer jeg tenker på det, takler jeg det bare dårligere og dårligere.

Jeg vet jo at han ikke treffer henne mere, og tror ikke de sender noen meldinger. Vi har det fint, men jeg klarer bare ikke å slutte å tenke på det. Stoler ikke på ham i det hele tatt.

Jeg er student, og jeg vet jeg klarer meg alene med jenta mi, men det er jo så "lenge" siden,og jeg burde vel ha kommet over det nå? Hva ville dere ha gjort? er så usikker at jeg kjenner det går utover dagene mine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt tar tid å komme over, og det er du som bestemmer hvor lang tid. Både i forhold til hva du forventer av din partner når det kommer til hvor åpen han må være om alt han tenker og gjør både når han er med deg og når han er andre steder. Og når det kommer til dine følelser og tanker om det hele. Du må egentlig bare bestemme deg for å stole på ham, om du fornuftsmessig tenker at du egentlig kan gjøre det.

Jeg syns det er modent gjort av ham å legge alle kort på bordet slik du sier han gjorde. Selv om han måtte "ferskes" i det. Mange eldre menn ville fortsatt ha nektet, og også prøvd å bortforklare det hele. Så det skal du ta som noe positivt:) Ikke at det var voksent og ansvarlig å gå bak ryggen din på den måten, men han tok ansvar og la seg langflat da det kom for en dag. Jeg tror han har hatt meget dårlig samvittighet før den tid, også.

Snakk med din kjære, og ta opp dette du tenker på og føler blir verre og verre. Du kan jo snakke med ham, det har han jo vist deg at går an:)

Skrevet

Jeg ville tatt ei pause fra han.

Hvis mannen min hadde gjort noe som fikk meg til ikke å stole på han, hadde jeg sendt han på hodet ut.

Hvis han virkelig vil ha deg, går han i seg selv og viser at han er deg verdig.

Det er ikke du som skal lide her, det er han som må bli voksen. Da må han vise at han er mann for å greie seg uten dame ei stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...