Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min er begge 20 år, og vi ble foreldre i mars til ei lita jente. Trodde vi hadde det fint, han sier alltid at han elsker meg og slikt. i mai fant jeg ut at han hadde vært utro med ei dame på 40! han klinte med henne, og de tok på hverandre til han kom. Dette fant jeg ut tilfeldig da jeg så noen meldinger på telefonen hans, og sa jeg visste alt hva han hadde gjort, og da tilsto han mer enn jeg noen gang hadde trodd.

Han ble helt fra seg, har aldri sett han så lei seg, sa han var så redd for å miste meg osv. han ringte denne damen, og sa de ikke kunne treffes mere, fordi han var redd for å miste meg.

Jeg tilga ham, men jo mer jeg tenker på det, takler jeg det bare dårligere og dårligere.

Jeg vet jo at han ikke treffer henne mere, og tror ikke de sender noen meldinger. Vi har det fint, men jeg klarer bare ikke å slutte å tenke på det. Stoler ikke på ham i det hele tatt.

Jeg er student, og jeg vet jeg klarer meg alene med jenta mi, men det er jo så "lenge" siden,og jeg burde vel ha kommet over det nå? Hva ville dere ha gjort? er så usikker at jeg kjenner det går utover dagene mine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt tar tid å komme over, og det er du som bestemmer hvor lang tid. Både i forhold til hva du forventer av din partner når det kommer til hvor åpen han må være om alt han tenker og gjør både når han er med deg og når han er andre steder. Og når det kommer til dine følelser og tanker om det hele. Du må egentlig bare bestemme deg for å stole på ham, om du fornuftsmessig tenker at du egentlig kan gjøre det.