Gå til innhold

Ferdig operert:)

2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du dekt denne operasjonen?

Grunnen til at jeg spør er at jeg veldig gjerne kunne ha tenkt meg en slik selv! Men folk rundt meg sier at man må vær ferdig med og få barn?

Å man må vel vær "ferdig slanket"? så er en stund til jeg kan søke om det da, men greit å vite :)

Skrevet

Ja jeg fikt det dekt:) Men ønsker du det må du skynde deg å søke fordi på nyåret blir det vanskeligere å få det dekt, politikerne innvigler bare mindre og mindre penger til slikt desverre :/

Man burde helst være ferdig med å få barn, men det er bare fordi om du blir gravid igjen så blir jo magen kanskje stygg igjen:/

Man må være ferdig slanket ja, må ha en bmi på 26 eller mindre for å få operasjon :)

Skrevet

ÅÅÅ,håper du blir fornøyd :)

Du hadde jo seriøst stort heng,har vel ingenting jeg skulle klaget over selv :)

Skrevet

Takk for det du:)

Skrevet

Søker på siden din,men får besjed at siden er nede,,... Har du noen andre bilde eller andre sider jeg kan se på?? Jeg skulle hatt meg en slik bukplastikk.. Har seriøst stor hengemage.. har født 3 barn.. Og sku ha søkt også om bryst reduksjon..Noen som veit hva som kreves ?? takk for svar

Skrevet

Hmm den skal ikke være nede, har ande lesere som fint får til å se den, kanskje lime inn linken på nytt...

http://voicesfromthetomb.blogg.no/

Jeg har noen bilder på nettby om du er der?, ellers har jeg kun på facebook men der må man være venn får at du skal få til å se.

Men på www.bukplastikk.com er det en hel del før og etter bilder av folk og forum hvor man kan spørre om ting man lurer på:)

Jeg vet jo hva som kreves når det gjelder mage, da må du ha en del heng og ha max 26 i bmi. Når det gjelder brystredukjson er jeg ikke sikker, men det får du svar på i det forumet jeg tipset deg om over hær:)

Men husk! Søk NÅ, over nyår vil det bli veldig vanskelig å få dekt slike operasjoner! Desverre :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...