Gå til innhold

Hva skal jeg ønske meg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her å prøver og skrive ønskeliste! Den er blank=(

Alle tips tar jeg i mot med stor taknemlighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en ryddesjau i kjøkkenskaper og andre skaper og skrivd liste over hva jeg mangler og hva jeg trenger. Lista henger på kjøleskapet hele året, så krysser av og fyller på.

I år har jeg endel bøker på lista. Slike bøker som sjelden brukes, men som man trenger av og til. Blomster, trær, fugler, stjerne og planeter. Slike ting som jeg aldri husker på å kjøpe. Merkes at det trengs å fylles litt mer opp nå ettersom ungene går på skole og trenger å titte i slike bøker av og til.

Bøker

Pledd

Musikk

Perfyme

Klær, uteklær som luer, votter osv er hyggelig å få en oppfriskning av og til.

Om du har en hobby kan du ønske deg ting til det. Som feks garn om du strikker. Sykurs eller stoff og du syr.

Pysj

Morgenkåpe

Nye honkler

Nye såper til badet. Kremer, shampoo osv.

Jeg har allid vin eller annen drikke på slutten av ønskelista mi. Jeg drikker så og si aldri, men hyggelig å ha noe i skapet om jeg får gjester. Jeg drar aldri på polet for å kjøpe noe, så om noen er på taxfree så er det en grei gave for meg. Hjemmelaget likør er ekstra godt.

I år så har jeg t-lys og sjokoladen M'M på min ønskeliste. Ingen som mener det er bra nok ønsker, men det jeg ønsker meg mest faktisk. Og min mann ønsker seg akkurat det samme, pluss vin. (mamma har fått listen over bøker vi ønsker oss, så de regner jeg nesten med er i boks eller kommer til bursdagen vår. )

Skrevet

Skriv nå i hvert fall HÅNDKLÆR, ikke honkler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...