Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt var fint, bortsett fra selve huset. Synes funkyhus ser for jævlig ut. Ligner på en pakke brunost.

Skrevet

Fantastisk spør du meg :)

 

Enig at prisen ikke var avskrekkende!

 

Hadde jeg hatt 6 mill til å kjøpe hus...

Skrevet

En brunost?! Hehe ok :) Jeg likte det veldig godt :)

Skrevet

Heldig du er:)

Hadde kjøpt det om jeg hadde hatt 6 mill ja:)

Skrevet

RÅlekkert :-)

 

Tett på drømmehuset mitt!!

 

Super fin uteplass og utsikt :-)

Skrevet

"Funkyhus"?? Haha!

Jeg liker heller ikke funkishus noe særlig, men dette var flott!

Skrevet

Flott hus, men om jeg skulle brukt så mye penger på et hus så hadde jeg ville hatt flere soverom.

Skrevet

Kan ikke bli mindre min smak, men det er jo meg. Jeg hadde ikke lagt et øre i et sånn hus.

 

Lykke til med huskjøp :) Heldiggris som kan vurdere huskjøp til 6 mill :)

Skrevet

Hvis du liker det,spiller det vel ikke noen rolle hva vi mener?Her på Dib så er det så mange forskjellige meninger.

Var ett kjempe lekkert hus,selv om det ikke er min stil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...