Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Jeg er en av dem som går veldig fort lei, slik at handlingen/spenningen må begynne nesten på første side. Lengde på boka er ikke så viktig, bare det ikke er lange perioder av den som det ikke skjer noe. Må være av den typen som fanger deg helt fra begynnelsen av og som du sliter med å legge fra deg! Liker best krim/spenning. Noen dere vil anbefale meg?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Ingen? Huff jeg går bare her hjemme å surrer, og trenger virkelig en god bok!!!
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Alle bøkene om Harry Hole fra Jo Nesbø! De er så bra! Og jeg lover deg spenning fra første øyeblikk. Andre forfattere å se på er for eksempel dan brown
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Øya av Victoria Hislop (om det er sånn det skrives), kan jeg godt anbefale. Leste den ut på 1 dag.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Bøkene om Kurt Wallander av Henning Mankell.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Tusen takk :-) Da blir det en bytur senere i dag for å se etter bøker :-) HI
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Kate Morton, Huset ved Riverton og den glemte hagen... fantastisk mysterie og drama i lekre settinger.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 tilbake til riverton mener du vel Ellers så er bøkerne om konrad sejer av karin fossum veldig bra, den siste boken varsleren var kjempe bra jeg henger mye på bibloteket får tiden får å si d sånn, en bok om dagen,å da har man ikke råd til å kjøpe alle
Lillepromp blir storesøster Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Alle bør få med seg "Tusen strålende soler". Roman med noen historiske hendelser. For eksempel når Taliban kommer inn i Afghanistan. Ganske grusom handling, men skikkelig bra!!
Lillepromp blir storesøster Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Ser forresten at du vil at handlingen skjer fra første side.. da er ikke "Tusen strålende soler" noe for deg likevel. Men når det først skjer noe så er den veldig spennende.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #13 Skrevet 19. november 2009 Jeg anbefaler IKKE ´Tusen strålende soler´. For en forferdelig grusom og deprimerende bok.
Tweak Skrevet 19. november 2009 #14 Skrevet 19. november 2009 His Dark Materials trilogien av Philip Pullman (Northern Lights, The Subtle Knife og The Amber Spyglass) Du havner rett inn i handling og jeg syntes at bøkene var utrolig spennende og tankevekkende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå