Gå til innhold

Gode bøker/romaner dere vil anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av dem som går veldig fort lei, slik at handlingen/spenningen må begynne nesten på første side.

Lengde på boka er ikke så viktig, bare det ikke er lange perioder av den som det ikke skjer noe. Må være av den typen som fanger deg helt fra begynnelsen av og som du sliter med å legge fra deg!

Liker best krim/spenning.

Noen dere vil anbefale meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Huff jeg går bare her hjemme å surrer, og trenger virkelig en god bok!!!

Skrevet

Alle bøkene om Harry Hole fra Jo Nesbø! De er så bra! Og jeg lover deg spenning fra første øyeblikk. Andre forfattere å se på er for eksempel dan brown

Skrevet

Øya av Victoria Hislop (om det er sånn det skrives), kan jeg godt anbefale. Leste den ut på 1 dag.

Skrevet

Bøkene om Kurt Wallander av Henning Mankell.

Skrevet

Tusen takk :-)

Da blir det en bytur senere i dag for å se etter bøker :-)

HI

Skrevet

Kate Morton, Huset ved Riverton og den glemte hagen... fantastisk mysterie og drama i lekre settinger.

Skrevet

tilbake til riverton mener du vel :)

Ellers så er bøkerne om konrad sejer av karin fossum veldig bra, den siste boken varsleren var kjempe bra :)

jeg henger mye på bibloteket får tiden får å si d sånn, en bok om dagen,å da har man ikke råd til å kjøpe alle ;)

Skrevet

Alle bør få med seg "Tusen strålende soler". Roman med noen historiske hendelser. For eksempel når Taliban kommer inn i Afghanistan. Ganske grusom handling, men skikkelig bra!!

Skrevet

Ser forresten at du vil at handlingen skjer fra første side.. da er ikke "Tusen strålende soler" noe for deg likevel. Men når det først skjer noe så er den veldig spennende.

Skrevet

Jeg anbefaler IKKE ´Tusen strålende soler´. For en forferdelig grusom og deprimerende bok.

Skrevet

His Dark Materials trilogien av Philip Pullman (Northern Lights, The Subtle Knife og The Amber Spyglass)

Du havner rett inn i handling og jeg syntes at bøkene var utrolig spennende og tankevekkende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...