Gå til innhold

Hvor lenge ventet dere med å fortelle at dere var gravide??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13 uker på vei i dag. Og har ikke fortalt det til min eller sambos familie ennå... Sist vi fortalte det til svigers LO svigermor RÅTT.....

Synes ikke det var noen koslig opplevelse. Hun er også en peron som skal bestemme ALT som har med Iris og gjøre.. Tror hun.

Derfor har jeg rett og slett ikke lyst å fortelle det.

Broren til sambo skal bli pappa i februar. Og hver gang vi er der skal hun liksom spørre Iris hva babyen skal hete. Hun tror hun skal få være med å bestemme navn på den ungen også....

Åh. Synes dere det er "dårlig gjort" å ikke fortelle noe ennå? Magen kommer til å skyte fart framover, så er litt greit å få det gjort før den kommer. Men jeg orker rett og slett ikke det maset om ditt og datt fra svigermor..

Skulle ønske jeg kunne sagt det til ALLE unntatt hun=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter=)

Skrevet

Vi fortalte det med en gang vi..

Men når du får slike reaksjoner så skjønner jeg at du ikke vil fortelle..

Skrevet

Våre foreldre var de første som fikk vite det.. Begge gangene.. Men vi drøyde med å fortelle alle andre det til etter uke 12.-.

Skrevet

Ja.. Hun har rett og slett ikke vanlig oppførsel.. Men skal jo såklart være en kjempegod farmor for Iris, og Iris liker henne jo. Men alle vi andre synes hun gnååler noe sinnsykt når hun snakker til henne.

Men hun er en god farmor for Iris, bare ikke en god svigermor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...