Gå til innhold

i loooove zumba!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

herreguud så gøy..jeg har lyst å trene to ganger om dagen..haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ekstra kult med de vektene..hehe shake it!!

Gjest amandine
Skrevet

Er det det, altså? Kan dere anbefale at jeg prøver? Er riiimelig skeptisk til TVhandel, men....

Skrevet

Ja absolutt..det er såå gøy..

Skrevet

hvor kjøpte du det og sånn ca hvor mye kostet det?

Skrevet

zumbafitness.com koster 627 ink frakt.

Skrevet

Hmm... gøy? å trene??

Skrevet

eg å elsker det.. det e kjempe gøy å merker at jeg får kjørt meg litt på de lange.. 40 min med dans er bedre trening for meg en å jogge gitt:)

Skrevet

Men har det noen effekt? det så ikke spesietl hardt ut (var inne på siden og så reklamevideoen).

Blir du sliten og andppusten?

kan flere enn én trene om gangen hjemme? Eller er det bare ett sett vekter?

Skrevet

Jeg blir iallefall ganske så svett og andpusten!! Er langt ifra så "enkelt" som det ser ut synes jeg!

Og flere enn en kan trene ja :) Så mangen som du har plass til forran tven din ;)

Bruker ikke vektene hele tiden,det er på sculpt and tone dvden. Er bare ett sett med vekter,men dere kan jo bytte litt på det ;)

Skrevet

jeg har veldig dårlig kondis å jeg blir veldig andpusten, og syntes det er hard å trene slik i 40 min( merker jeg er dårlig trent) jeg har ikke gjort det så mange gangene enda så kan ikke si om det har effekt, men men tanken på at jeg blir andpusten å sliten så er det mer effektivt enn når jeg jogger eller trener andre ting for meg selv.. det er bare ett sett vekter med, men man kan trene sammen utenom vektene da..

Skrevet

Jeg fikk gangsperr første gangene jeg trente det jeg hehe,så jeg fikk iallefall brukt muskler jeg normalt ikke bruker ;) Trente det i noen uker,og følte faktisk jeg gikk ned i vekt. Spiste sunt uteom og. Nå har jeg kutta ut,kun fordi jeg er for lat og har funnet meg en hobby som opptar all fritiden min,men skal jammen begynne igjen!

Jeg var veldig glad i å trene før,og har trent masse rart,men dette er definitivt den kjekkeste treningen! :D

Skrevet

Da har jeg også bestilt =P Trenger litt trening og dansing er jo gøy =)

Skrevet

Kan dette være noe for en som ikke liker å trene også? Jeg har aldri likt å trene og eier ikke rytmesans og hører aldri på musikk sånn for å høre på musikk. Passer det likevel, eller vil en bli lei etter et par uker?

Skrevet

Jeg eier ikke en rytme i min kropp,stiv som en pinne,men har allerede lært meg masse moves! ;)

Jeg synes det passer for alle :)

Skrevet

Kanskje jeg skulle prøvd da, trenger virkleigå trene litt, og sliter med å komme meg ut på noe annet, så...hmm...

Skrevet

Ja var derfor jeg og bestilte:)

Er kjempegøy,jeg lover :) Og Emma danser til og med litt når jeg trener hehe.

Skrevet

Synes også det ser gøy ut, da skal jeg jammen prøve det når jeg får til å stå oppreist igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...