Gå til innhold

en liten oppdatering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom på sykehuset idag kl 9.... nervøs og hadde ikke sovet en shit...

legen sier til meg at utskraping er ikke nødvendig, fordi det er jo ikke noe foster der...

han tok en undersøkelse, så bare fostersekken på 6mm. den hcg prøven steg jo litt, men ikke mye. myyye mindre enn det skal så jeg vet jo på en måte det ikke er noe der. men han ønsket ikke gjøre noe mer nå. det er jo liksom ikke noe å skrape.....

skal tilbake neste uke.nye blodprøver og ny ultralyd... det er ganske slitsomt,jeg vil bare bli ferdig med hele saken, men veldig letta når jeg kom ut av sykehuset, uten å ha gjort noe...

(hadde det ikke vært for alle nyfødte i resepsjonen hadde det vært enda bedre......)

Måtte sitte og vente en stund, da kom det mange gravide. de i res. hadde klart å rote papirene mine vekk og ropte høyt hvorfor jeg var her...joda..mista... fikk en del blikk..hmm.. Sukk..

han legen regner med at kroppen fikser og rydder opp i ting selv...

men han vil ikke utelukke noe..

takk for masse gode tanker og støtte igår :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter :)

Skrevet

Så godt at du slapp utskrapning om du gruet deg til det :)

Jeg har også hatt tom fostersekk på tidlig ul, men det utviklet seg til ikke så tom fostersekk etterhvert. Målte ikke hcg da, men det er jo store forskjeller innenfor hva som er "normal" hcg. Uansett så må du ha lykke til videre :)

Skrevet

hva mener du med at det utviklet seg til ikke så tom fostersekk etterhvert...? så du til slutt en baby eller hva...? hehehe

takk

Skrevet

men uansett hvor tidlig jeg er på vei,eller hva så hadde jeg vært over 6 uker nå..derfor er det vel ganske sikkert at jeg har mista desverre..

han så en fostersekk på 6 mm......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...