Gå til innhold

Hva blir middagen i dag da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha wok med kyllingfile i strimler, minimais, brokkoli, gulerøtter, paprika og kinakål så skal vi ha ris til:) nam nam

Skrevet

pasta med tomatsaus og erter først, deretter ovnsbakt kylling med stekt squash.. laget av min kjekke italienske samboer :) hurra!!

Skrevet

Blir laksefilet her i dag:) *Mmm*

Skrevet

Kokt torsk til meg og fiskegrateng til ungene. Min kjære skal på julebord i dag, han får spise rester fra gårsdagen før han drar.

Skrevet

Aaaaaaaaaaaaaaaaner virkelig ikke!!! Somebody give me som tips, please :)

Skrevet

Jeg blir "alene" i dag (bare baby og meg hjemme), og har en kjøttdeg som må brukes i dag. Så etter ha fundert en stund, så tror jeg at jeg ender med å lage meg karbonadekaker og steike speilegg til og spise med litt salat attått :-)

Skrevet

Hjemmelaga fiskepinner av seifilet, pommes av søtpotet og rosa saus (les creme fraish med chilliketchup)

Skrevet

hjemmelagde kjøttkaker! :D

Skrevet

har kjøpt en pakke karbonader, steker egg, og lager hjemmelaget pytt i panne med gamle poteter, løk og kruspersille.

Skrevet

I dag blir det biffstrimler, paprika,løk og brokkoli, i en saus laget av creme fraische, soyasaus og biffkrydder, serveres med tagliatelle,mmmm:)

Skrevet

Hjemmelagde vårruller :-) namnam.

Vi skal til et vennepar og spise middag i dag. Gleder meg.

Skrevet

så flinke dere er!!

har ikke så store kokkekunnskaper.... så her blir det tomatsuppe med egg og makaroni...

Skrevet

Løvbiff med pite og salat og hjemmelagede vårruler.

Skrevet

Her blir det sossekjøtt i brun saus, poteter, brokkoli og gulerøtter med tyttebær rømme!! Deilig!!

Skrevet

Tja, kom just hjem med vesla. Men her blir det nok torsk, potet og gulrot når hun er i seng..

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Blir ingen middag her i dag. Mannen er på jobb, og ungene er hos svigers (jeg har hatt eksamen i dag og mannen skal ta dem med hjem når han er ferdig på jobb). Jeg spiste meg en baguett på BIT isted da, mannen har sikkert spist overtidsmat og ungene har spist middag hos svigers. Herreguuud så kjedelig det er å være hjemme alene!!!

Skrevet

Vi endte opp med hamburgere (lagd hjemme) med masse god salat, løk, tomat, agurk, paprika og hjemmelagd sennepsdressing, og det var veldig godt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...