Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 hva slags bedrift/butikk hadde dere valgt da? For min del måtte det ha blitt noe innen interiør:o) Elsker stasj:o)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Jeg holder på å starte opp, og har valgt noe med lite risiko og mer enn gjennomsnittlig lønn.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Interiør ispedd varer fra egen hånd. Snakket om det senest i går, vi er tre interiørinteresserte venninner som er flink med hendene. En strikker og hekler, en maler og syr, og en pusser opp møbler, hekler, maler osv. Hadde vært rått å ha guts til noe sånt.
Bellinda Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Selge hijaber og alt annet stash vi muslimske kvinner trenger!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Galleri/kafe er vel noe jeg kunne tenke meg. Samt å selge liitt andre ting enn bilder og skulpturer også, men hovedsaken er bilder. Har en i familien som har startet opp galleri, så kan hende jeg tusler litt inn i den gaten engang. Jobbe der hadde passet meg ypperlig.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 garn, knapper, stoffer og annet håndarbeids-stæsj. Syns det mangler en skikkelig nettbutikk med sånt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Åja! Og superfine mammakjoler! Start den da! Vær så snill!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Tror jeg ville startet en gourmet butikk med gode oljer, krydder, oster, kjøtt osv...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå