Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Noe jeg får .Flere som har det sånn??
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Andre har også behov for mye avlastning, men klarer seg merkelig nok selv likevel...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Så flott at du får den hjelpen du føler du trenger! Kan man få spørre hva som er årsaken(e) til hjelpebehovet?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Vet ikke.Det er familie som avlaster..Sliter med angst å er så mye slapp hele tiden.Går til behandling å det tar mye energi.Godt jeg har familie som tar i et tak.å jent ungen har det topp.mange som er så glad i henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå