Gå til innhold

babycall, hvilken anbefaler dere?


miepia30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har selv Supernova, er veldig fornøyd med den. Solgte masse av den i butikken der jeg jobbet før, og det var veldig lite feil på dem. (les svært lite reklamasjoner). De sender bare radiosignaler når babyenheten fanger opp lyd, og du kan stille "følsomheten" slik at den ikke slår ut ved det minste grynt. I de testene jeg har sett, har den kommet ut ganske bra. Vet ikke så mye om alle de andre merkene som finnes, men er som sagt fornøyd med denne. Det eneste minuset jeg har vært borte i er at den har slått seg av (utladdet batteri) når den har stått ute ved vogna når det var kaldt.. Har hørt at den kan bli forstyrret av andre babycaller, men jeg brukte den når vi bodde i blokk (sammen med fleere andre småbarns familier) og aldri vært borte i dette. Og i såfall kan man jo bytte kanal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne på et annet forum er det mange som anbefaler Supernova.

Jeg har ikke noe erfaring med babycall, men kommer nok til å gå for supernova etter alt det positive jeg har hørt om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi har nettopp kjøpt Phillips AVENT - sansynligvis den dyreste versjonen (med temperatursensor og luftfuktighetsmåler...som kanskje ikkje er så veldig viktig men...).

 

Kan stille volumknappen helt opp til å fange pusten til den lille. Artig å høre hvordan lillemor sutter på smokken.

 

Kan "snakke tilbake" og spille av vuggemelodier. Har også eit veldig diskre nattlys.

 

Er veldig fornøyd med denne foreløbig vertfall :) (kjøpte den for trumfbonus på flust.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble anbefalt supernova. Var på babyproffsen på Nordby i går for å prøve å få unna litt av det som manglet av ting til prinsessa kommer, og da hadde de supernova på tilbud til 999 sek, koster normalt 1399 sek, så da var det bare å slå til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv Philips Avent som vi er kjempe fornøyd med. Prøvde og Supernova, men den var vi skikkelig missfornøyd med, og leverte tilbake... Den fanget ikke opp lydene, det bare suste i den, og mini kunne ikke ligge i vogna på andre siden av huset, da kom ikke signalene frem...

Avent sender hver minste lyd, vi kan snakke tilbake til han, og spille musikk... Dessuten er rekkevidden mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...