Prish Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Kjellerlukt, bodlukt, garasjelukt... Tenker på disse luktene hele tiden. Må lukte hver gang jeg har sjansen og blir aldri forsynt. Jeg oppfører meg som en desperat tulling. Er jo helt fanatisk på disse luktene mine. Dette begynner nesten å bli et problem. Er det noe jeg kan gjøre? Har hørt at med noen "diller" er det kroppen som mangler et eller annet. Jeg er villig til å tilføre kroppen min nesten hva som helst bare jeg blir kvitt dennne luktegreia mi.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Det er jo en slags variant av pica, bare at du lukter og ikke spiser. De har forsket på om pica er forårsaket av mangel på vitaminer og mineraler, men ikke kommet til noen entydig konklusjon. Noen mener det skyldes jernmangel. Ta det gjerne opp med lege eller jordmor.
Prish Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2009 Har ikke jernmangel. har sjekka på helsestasjonen. Jeg blir seriøst gal! Greier ikke å konsentrere meg på skolen. Tenker på bod-lukta hele tiden. Kanskje jeg skal flytte ned i ytterboden :oP Ha ha ha Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?
Deniha Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Haha, så morsomt da! Jeg har en SINNSYK ufatteli vaskemiddel-fetish som jeg liker å kalle det! Jeg blir sprø av å tenke på vaskemiddel, skyllemiddel og SKOM!!!! NAM NAM!! Er faktisk så ille at jeg vil spise det...men jeg gjør heldigvis ikke det da.. Hehe...jeg kan ikke gå forbi vaskemiddelhyllen på butikken uten å skru av korken på en stakkars skyllemiddelflaske (type sommerfrisk) eller ajax/grønnsåpe å ta meg en go ''snårt''... Begrenser meg så mye jeg kan, for vet jo ikke om det kan være skadelig å lukte for mye på sånne ting, men av å til mååå jeg bare... D rare er at første gang jeg var gravid hadde jeg dette, ikke andre gang, men nå tredje gang er det kommet tilbake igjen. Hvertfall fint å se at jeg ikke er alene om denne rare utingen!
Miranda01 Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Du kan jo sikkert få tak i en eller annen ting som har lagt i maaange år i en kjeller, for lukta sitter jo igjen i tinga.. Så har du noe å lukte på hele tiden;)
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Har det samme, og en ufattelig trang til og spise sand, og ikke minst tavlekritt. Lyst å slikke på murvegger. Etter jeg begynte og ta calsium tilskudd (kalk) så er ikke trangen så ekstrem Men må innrømme at jeg fortsatt knasker litt tavlekritt innimellom. Men er nok store muligheter for at kroppen sier ifra at den trenger kalk/calsium ja
Deniha Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Hahaha som jeg ler her jeg sitter! Er så gøy å se hvor sprøe lyster man faktisk kan få bare av å være gravid! Slikke på murvegger= SØTT!!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Gliser jeg også. Veldig nydelig å slikke murvegger og spise kritt ja. BLÆ! Orker ikke sånn lukt i det hele tatt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå