måkki Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Etter to svangerskap med påfølgende amming har jeg bestemt meg.nå skal fuglehund-puppene borte, jeg skal ha nye pupper:) Dere som har silikonpupper-er dere fornøyd??? hvor lenge etter amme-slutt gjorde dere inngrepet?? Noen som har foretatt operasjon i Trondheim og kan anbefale noen?? Jeg ser det er 3 klinikker i Trondheim som utfører slike inngrep, men trenger tips fra dere hvem jeg skal velge. Til dere som er imot silikon- dere trenger ikke å svare:)
Emma&Adrian Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Har ikke peiling på noen klinikker i trondheim,ville bare si at jeg har også bestemt meg for at nå skal jeg få meg nye pupper! Har alltid hatt den innstillingen at slikt trenger ikke jeg,men jo,nå trenger jeg det. Og jeg gleder meg! Etter 2 barn så har jeg bare brystvorter igjen,mannen lurte på om puppene mine hadde dratt på ferie hehe. Jeg ringte forresten en klinikk her i stavanger og lurte på hvor lenge etter ammeslutt jeg kunne gjøre det. Ca 3 mnd om jeg ikke ammet så ofte Lykke til!
måkki Skrevet 19. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2009 så bra:) bra vi er flere:) jeg har bestandig vært misfornøyd med puppene mine, men ville vente til jeg hadde fått barn og ammet før en evt operasjon. Og nå skal jeg:) 3mnd? det er jo ikke lenge det, fortell gjerne hvordan det går med deg og når du skal i ilden:):) lykke til du også:):)
måkki Skrevet 19. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2009 Er du født i 1997??? så på profilen din.....
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Heldiggris.. Jeg også trenger nye pupper. Rettelse: Jeg trenger pupper i det hele tatt..
Emma&Adrian Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Hehe,jeg venter bare på klarsignal fra mannen jeg nå,han hinta frem her en dag at han gjerne skulle spandere det på meg (etter jeg en morning var VELDIG hissig pga pms og skjelte han ut fordi det var HANS feil at puppene mine hadde stukket av,hadde tross alt født barnet hans!!!) Hehe. Om han ikke gjør det,så skal jeg få gjort det etter sommerferien. Må spare litt til,30000 er mye penger!
Rampongi Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 forstår dere godt jeg, her er det andre veien som er problemet, skal forsøke å få dekt reduksjon. De er himla svære og subber omtrent i bakken når jeg går.. jeg sjekket ut aleris i trondheim mht reduksjon og de tok visst ikke flere enn 40 i året ca, så de har kanskje ikke så god peil som klinikker i oslo, feks coloseum som foretar over 300 i året.. så jeg tenker å velge oslo eller bergen i allefall (bor i trondheim). Lykke til!
Gjest Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Jeg SKAL også ha nye pupper! Etter jeg har fått 3 vakre sønner så er puppene mine blitt sokker med småstein i. Fysjameg! hehe... Jeg bor i Bergensområdet da, har hørt at Volvat er plassen å gjøre det på i dette området. Men min mann har nylig mistet jobben, så puppene lar nok vente på seg Hvilke metoder har du tenkt å bruke? Jeg har lest at man kan ta silikonen gjennom armhulen, og dette kan gjøres med lokalbedøvelse. (det er jo genialt for meg som er redd narkose & kontrollfreak) Har også lest om en ny metode, hvor dem fettsuger deg først, for så å putte ditt eget fett i brystene. Men om de har begynt med dette i Norge enda tror jeg ikke, men i mange andre land hvertfall. Genialt for at det er ditt eget fett, spesielt om man har litt extra fett man vil bli kvitt
måkki Skrevet 19. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2009 Hva med stokkan klinikken?? har kikket litt på nettsiden deres og de virker som litt erfarne i gamet, men hva vet vel jeg... vanskelig dette med å velge hvor man skal gjøre det.... jeg velger uansett noen i trondheim-kort vei tilbake til klinikken hvis det dukker opp noen problemer eller noe...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Jeg trenger også nye pupper:) Neste vår;)
Gjest Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Lykke til med evt operasjon, jeg skal gjøre det selv. Mine ser ut som et par vrengte bukselommer og nå som jeg går ned babyvekta blir de mer borte for hver dag som går...
Gjest Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Jeg har ikke tatt silikon, men har fått gjort annen korreksjon på brystene. Og kan varmt anbefale Olafur Jakobsson på Aleris (er ikke helt sikker på hvordan etternavnet skrives). Han virker litt som en raring, men han gjorde en veldig bra jobb på meg. Om du skal dit så pass på at det blir ham, for var inne til konsultasjon hos en annen kirurg der først og det var ikke noen trivelig opplevelse.
*Super*Mamman* Skrevet 19. november 2009 #13 Skrevet 19. november 2009 Fkk men nye pupper for 6,5 uker siden. Er KJEMPEFORNØYD!!! Har 3 barn, og skala ikke ha flere, så passet perfekt å gjøre det nå!! Jeg la inn 350 ml under musklene, og kirurgen la snittet under brystfolden. Det er der arret blir minst synlig. En kan få lokalbedøvelse uansett hvilken måte en velger. Jeg opererte meg i Brønnøysund Mange klinikker sier at en må vente i minimum 10 mnd etter ammeslutt.
Ugl@ Skrevet 19. november 2009 #14 Skrevet 19. november 2009 Får se når jeg begynner i jobb etter endt studie, men da kan det hende jeg legger inn saltvann, men vurderer da å heller ta via navlen, men vet ikke om dette er tilgjengelig i Norge enda, men da vises ikke arrene i det hele tatt :-)
Emma&Adrian Skrevet 19. november 2009 #15 Skrevet 19. november 2009 Hehe,nei er ikke det,84,men får ikke forandra det!
Moster1 Skrevet 19. november 2009 #16 Skrevet 19. november 2009 Bare et spørsmål: Regner dere med at det er en operasjon, eller tenker dere på at dere må gjøre noe "nytt" om 10 år? Etter det jeg har hørt, må silikonen "oppdateres" hvert 10 år (ca) for å opprettholde form og fasong. Bare av nysgjerrighet altså...
har fått lita pia Skrevet 19. november 2009 #17 Skrevet 19. november 2009 er kommet med livsgaranti nå i norge..oppdaterte pupper (innlegg) hehe
Moster1 Skrevet 19. november 2009 #18 Skrevet 19. november 2009 Så hvis de feks mister fasong eller noe, så dekker sykehuset det? Ikke verst....
Libido- Skrevet 19. november 2009 #19 Skrevet 19. november 2009 Klinikk Stokkan går vel for å være en av de beste i landet?
Libido- Skrevet 19. november 2009 #20 Skrevet 19. november 2009 Vet at mange norske idrettsstjerner bruker dem. Ikke til kosmetiske inngrep (det jeg vet ;-) men på andre ting, som skader.
Ugl@ Skrevet 19. november 2009 #21 Skrevet 19. november 2009 HVIS det blir nye her så er jeg tross alt nær 35 når det skjer, og jeg kommer neppe til å ville ha sprettball pupper for alltid, skal eldes med verdighet og ikke ha sprettpupper på gammelkjerringekropp. Så om jeg må ta ut silikonen når jeg er 45-50år...ja...so bee it :-)
*Super*Mamman* Skrevet 20. november 2009 #22 Skrevet 20. november 2009 Nei,de trenger ikke å bytte ut protesene. Det er livstidsgaranti på dem nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå