Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 ta med en 7 uker gammel baby på en messe med over 1000 mennesker? Har lovet å hjelpe til på en stand. Og ammer. Noen sier det er galskap i disse sykdomstider mens andre ikke ser problemet. Usikker, bør jeg droppe hele greia?
Kleint Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Hadde holdt henne hjemme. Evnt fått barnevakt om hun tar flaske.
V.A.B Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Du risikerer jo å ikke få gjort noe om h*n våkner og synes det blir mye bråk, men utenom det synes jeg du må velge selv hva du synes er ansvarlig eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Det er ditt barn, og ikke de andres barn. Du må kjenne hva du selv mener om dette, og følge det. Selv om det fører til at noen kanskje blir litt sure. De klarer seg alltids, men ditt barn kan bli sykt og det er jo ikke like gøy. Enklere å være litt sur, enn å være syk, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Det er større sjanse for at DU blir smittet og så smitter babyen din.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Hva tror du muligheten er for at du klarer å opprettholde like god hygiene i et så tett befolket lokale, kontra hjemmet ditt? Jeg synes det er opp til deg hva du vil gjøre, men jeg føler ikke at forholdene du skal være en del av, er forenelig med å ta med en så liten baby for flere timer.
Sånn kan det gå Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Jeg hadde tatt med meg babyen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Bra argument oktaviastar.....nei vent, du hadde jo ingen argument!!
Sånn kan det gå Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Hun lurte på om vi syntes det var uforsvarlig. Når jeg svarer at jeg ville tatt babyen med meg så er det vel innlysende for de fleste normale mennesker at jeg da slett ikke ser på det som uforsvarlig... Hva slags argumenter ba HI om?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 ta med babyen men vær nøye med antibac før du håndterer babyen eller tingene til babyen og pass på å ikke ha hendene dine mye i ditt eget ansikt sp går det nok bra
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Om man drasser med seg en syv uker gammel baby med et sted med så mye mennesker, i disse smittetidene, så kan man ikke regnes som den skarpeste kniven i skuffen. Enkelte ting klarer man å forstå selv, vel og merke ikke for alle.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Hvis det hadde vært meg og babyen stort sett er grei og ha med og gjøre hadde tatt han me¨d. Men er den urolig og utilpass så hedde jeg ikke gjort det. Angående smitte, er man redd for å bli syk for man holde seg isolert man vet ikke hvem som er syk her ute i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå