Gå til innhold

Ja, jeg innrømmer det.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er elendig til å slappe av uten lillegutten min. :-(

Fikk beskjed fra legen i går om å holde meg hjemme fra jobb i dag, og at sønnen min skulle være i barnehagen. Han _er_ i barnehagen, og jeg prøver slappe av, men tar meg selv i å telle timer til jeg skal hente han.

*rister på hodet av meg selv*

Andre mammaer med samme "problem"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Tja, jeg leverte min for en halvtime siden, og kan ikke akkurat si at jeg verker etter å hente ham enda. På tross av at han er betydelig nydelig ;)

Skrevet

Jepp, det går seg til når de blir litt større da:-)

Skrevet

Ja, samme her..:) Jeg står og tripper kl.14, for da er kjernetiden over..:P

Min blir snart 4år, og jeg vet hun har det storartet i bhg. Men koselig å ha henne litt hjemme nå som jeg har permisjon.

Skrevet

Det går greit når han er i barnehagen, men hvis vi er "heldige" og får barnevakt så vi kan slappe av og sove lenge (før lillebror ble født), er det værre... Da savner jeg han helt grusomt og gleder meg bare til å treffe han igjen :)

Skrevet

Ja, jeg har samme problem! Altså, misforstå meg rett - jeg kan kose meg uten sønnen min, men når jeg først er hjemme så synes jeg det er kjempekoselig å ha han der med meg - leser litt, koser litt, leker med tog og tar det med ro. Han er utrolig flink til å leke med seg selv - så jeg får nok av alenetid. Og det mest avgjørende er faktisk det at han liker seg veldig godt hjemme - og det virker ikke akkurat som han savner barnehagen *ler* Men da han hadde diare i 9 dager og måtte være hjemme fra barnehagen - da virket han relativt lykkelig for å kunne leke med de andre;)

Skrevet

Ok, så jeg er ihvertfall ikke alene om dette...hehe...

Mannen min sendte nettopp en sms for å sjekke om jeg tok det med ro, og det gjør jeg jo...Kun et par maskiner med klesvask og ellers lang dusj med ansiktmaske m.m, og nå atter i sofakroken med pc`n og kaffe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...