Gå til innhold

Selvtillit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere råd til hvordan man kan få bedre selvtillit?

Sliter så med lav selvtillit. Jeg tør så lite, og tenker hele tiden at jeg ikke er bra nok og slike ting. Huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ingen råd om å få bedre selvtillitt. Det er ikke lett, men kan snakke med deg det visst det hjelper noe:) Lufte hodet litt:)

Skrevet

Heng en lapp på baderomsspeilet der det står "du er et flott menneske!".

Det er iallefall en god start. Denne lappen vil du jo lese hver dag, og kansje flere ganger for dagen. Og når du føler deg litt bedre så kan du se hva andre positive ting du klarer å skrive om deg selv:) Fokuser på ting du vet du er flink til:)

Skrevet

Gjør stadig ting du er "redd" for å gjøre. Jo oftere du utfordrer din egen usikkerhet, jo mindre blir den.

Skrevet

Sett deg bittesmå mål i hverdagen:) Utrolig hvor godt det føles å gjennomføre ting:)

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan du er, men ofte blir folk usikre på seg selv pga utseende...pga de ikke føler seg pene nok rett og slett. Har du prøvd en liten make over? Skal ikke så mye til..en frisørtime, sminke og noen nye klær. Dette er ting som kan gi deg selvtillit selv om det er overfladisk. Utsiden påvirker innsiden og motsatt!

Og minn deg selv på mål du har oppnådd, hvor flink du har vært. I tillegg til å sette deg nye mål!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...