lillebie på`n igjen Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 på UL å sjekket nyrene til han i magen - ingen forandringer - dvs venstre nyre helt frisk og høyre en cystenyre som ikke har vokst siden sist - så det var veldig gode nyheter )) fikk også tatt den etterlengtede blodprøven for kløen min! ellers ligger han veldig langt ned i bekkenet selv om han ikke er festet- har 13 dager til termin - så nå håper jeg at han bestemmer seg for å komme snart )
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Hurra! Så gode nyheter dette var Nå kan du endelig slappe av litt frem mot termin, så håper vi at han kommer ut snart, og at blodprøvene dine er helt fine.
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Det var gode nyheter lillebie;) du får prøve å samle litt krefter til fødselen du..spennende framover;) Er innom her daglig for å se hvordan det går med deg;) Klem
stasimor0603 Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Oo det var godt å høre lillebie:-) ønsker dere begge masse lykke til:-) og vi alle ønsker det beste til deg og gutten din:-) jeg begynner med akupunktur i morra, jm sa at man kan begynne med det fra uke 37, så tror ikke at det skader å prøve:-) ang prøverør vi var heldige det slo ut med første forsøket, prøvde i 3 år, nesten 1 år ventet på prøverør ( legen rotet m papirene mine) men alt endte så fint, klarer ikke tro på ennå at jeg skal bli mamma:-) tror klarer å slappe av når jeg har holdt ham i armene mine:-) jeg øsker deg og babysen din alt det gode som finnes og at gullet ditt blir frisk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå