Gå til innhold

vært på Ahus i dag :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

på UL å sjekket nyrene til han i magen - ingen forandringer - dvs venstre nyre helt frisk og høyre en cystenyre som ikke har vokst siden sist - så det var veldig gode nyheter :o))

fikk også tatt den etterlengtede blodprøven for kløen min!

ellers ligger han veldig langt ned i bekkenet selv om han ikke er festet- har 13 dager til termin - så nå håper jeg at han bestemmer seg for å komme snart :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! Så gode nyheter dette var :) Nå kan du endelig slappe av litt frem mot termin, så håper vi at han kommer ut snart, og at blodprøvene dine er helt fine.

Skrevet

Det var gode nyheter lillebie;)

du får prøve å samle litt krefter til fødselen du..spennende framover;)

Er innom her daglig for å se hvordan det går med deg;);)

Klem

Skrevet

Oo det var godt å høre lillebie:-) ønsker dere begge masse lykke til:-) og vi alle ønsker det beste til deg og gutten din:-)

jeg begynner med akupunktur i morra, jm sa at man kan begynne med det fra uke 37, så tror ikke at det skader å prøve:-)

ang prøverør vi var heldige det slo ut med første forsøket, prøvde i 3 år, nesten 1 år ventet på prøverør ( legen rotet m papirene mine) men alt endte så fint, klarer ikke tro på ennå at jeg skal bli mamma:-) tror klarer å slappe av når jeg har holdt ham i armene mine:-) jeg øsker deg og babysen din alt det gode som finnes og at gullet ditt blir frisk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...