Gå til innhold

Hva jobber vi med da damer?:O)


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Var veldig mange som jobber i skole og barnehage. Jobbet i barnehage før, men er blitt syk så har vært sykemeldt/attføring i nærmere 2år. Ser fram til å bli mor på heltid:-)

 

Er 10 uker på vei men første, så gleder meg masse, masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber som frisør, mye fine lukter også i vårt yrke. Samt kjemikalier. Ikke alle mennesker kommer nydusjet til frisøren. Merkes når enn er små kvalm hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arti at det er flere av oss her da :)

jobber du på avdeling enda ? jeg har vært borte fra jobb i to uker nå pga kvalme døgnet rundt, har ikke så mye å gjøre på jobb når man ikke kan sitte oppreist uten å må spy,,men det blir nok straks bedre. Har ikke fortalt det på jobb enda, men må vel gjøre det ganske snart så jeg får en tilpasset arbeidshverdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på jobb om dagen. Men det er på grunn av at jeg fortsatt er i mammapermisjon. Har nemlig en datter på 9 mnd. Hehe.. Så jeg rekker vel såvidt å komme meg tilbake på avdeling før jeg må få tilpassede arbeidsoppgaver. Sist jobbet jeg nesten ikke i avdeling fra jeg var 3 mnd på vei. Arbeidsplassen min vet om det allerede, selv om jeg kun er i 8 uke.:)

Men er litt slitsomt å være hjemme med ei lita jente når formen ikke er spesielt bra.:) Men sist gikk det over etter ca 12 uker, og da var jeg i knallform resten av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi, det blir to tette :) Jeg har en sønn som blir 12 år til sommeren, så det blir stor aldersforskjell, men han gleder seg masse til å bli storebror :) ( jeg var bare 17 år da han ble født)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt forsiktig med ås krive her siden jeg ikke har sagt at jeg er gravid til noen...

 

...men jeg er "kjøpmann" i en dagligvarebutikk, så kan vell egntlig si at jeg har mer enn nok å holde fingrene i nå som det lakker mot jul!

 

Gleder meg utrolig mye til UL på torsdag, da er jeg 12 uker :) Blir spennende..kjenner ikke noe bortsett fra svimmelhet. Håper alt er som det skal <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...