Lene~mor til tre Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Vi har sendt julekort med bilder av ungene hvert år siden dem ble født til besteforeldre, oldeforeldre, tanter/onkler osv. Jeg får sånne kort fra tanteungene mine også, synes det er så fint og korselig
Gjest Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Der minnet du meg på noe jeg helt har glemt! Må bestille kort i dag...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Ja, pleier det. VAr første gang i fjord at vi sendte med bilde, da tok de søsken bilde i barnehagen, og vi fikk det på julekort. Har tenkt å sende i år, venter på snøen slik at vi får tatt noen fine bilder. Om den ikke kommer de nermeste dagene får jeg kanskje la de bake litt og forevige det. Synes liksom det bør være fine bilder, enten ute i snøen, eller med noe "julete" som jeg synes baking er.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Vi har sendt siden storesøster var liten og vi skal lage til neste helg når bf kommer hjem. Vi sender også kort med bilde av de søte små =)
skorpionfruen Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Nei, huff. Jeg er ikke flink til det. Egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om disse kortene. Men siden jeg har familie i Sverige burde jeg lage av barna og sende. Får ta meg sammen å fikse det i helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå