Janey Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Jeg tok vaksinen på tirsdag kveld og er fremdeles utafor og i darlig form. Jeg er hjemme fra jobb og regner med at det hjelper å få morgendagen og helgen på seg. Flere som ble ugne etter vaksinen?
erteposen + 4 Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Ja, det er jo også vanlig etter en tar vaksine. Jeg var den eneste av oss som hadde en reaksjon heldigvis, men nabojenta på 4 år ble svært syk av influensaen og når jeg passa henne litt i går var mine plager mikroskopiske:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå