Gå til innhold

Hvilken stelleveske har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type stelleveske har du, og er du fornøyd? Hva er viktig å tenke på ved innkjøp? Har Simo Kombi vogn selv, og er sånn i tvil om hva jeg skal kjøpe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er også i tivl om stelleveske. SYns de i butikken er stygge og alt for små. Har fått tips om noen "kule" på ebay.. Har ikke sjekket enda, men tror det er verdt å ta en titt! Lykke til!

Skrevet

petunia picklebottom i stoffet chantilly roll:-) nydelig...

Skrevet

Har kjøpt Allerhand stelleveske, den virker veldig grei! Ikke fått brukt den enda, så har ikke akkurat noenerfaringer å komme med ;)

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte en i lilla cordfløyel fra Gaia & Co. Jeg syntes den var fin og virker praktisk. Det eneste jeg savner er skulder-rem. Det kan jeg i så fall sette på selv om det blir behov. Lette lenge etter en veske som jeg syntes var både praktisk og fin. Min har mange lommer inni samt et eget våtrom til evt vått tøy. Den har også en liten eske som en kan legge våtservietter i, noe jeg ikke helt skjønner vitsen med, da pakkene ikke er så store.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ville ikke kjøpt oth sin, den er så tung i seg selv og umulig å lukke med ei hånd. Har emmaljunga (ikke luxus utgaven), helt grei, men tror det finnes bedre vesker der ute, men nå bærer jeg iallefall ikke på masse vekt.

Ville sette etter:

En lett veske som kan lukkes enkelt med ei hånd, med mange rom til ting og tang som du kommer til å drasse på, og lete etter (mobil, smokk, gulpeklut, bleier etc. forsvinner lett hvis det bare er et el. to store rom).. :P Praktisk til plass til vannflske/flaske til baby/barn på sidene.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har skip hop duo. Ikke så utrolig fancy, men fungerer bra! Er spesielt fornøyd med at man så fint kan feste veska til vogna i små hemper på siden også har den avtagbar skulder

reim :)

Skrevet

Vi har også kjøpt Simo Kombi-vogn, og da kjøpte vi Simo sin stelleveske også:) Den er stilig, synes jeg, og har god plass, samt at det fulgte med en stellematte oppi:)Den står jo i stil med vogna og kan enten festes på styret eller nede på understellet(sånn at man ikke dunker borti med beina når man går)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...