lucky_mom Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 http://areslettan.na24blogg.no/?p=1192 Hvorfor må de gå i tog, tenker jeg. Kan de ikke bare la være å ta vaksinen..? Som mannen min sa. Vi har det for godt i Norge. Har vi ikke problemer, så lager vi noen...
FruTB Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Haha, ja, jeg tenkte det samme! Hvorfor ikke bare la være? Men det ER faktisk skrullinger. Vaksineaksjon.no er jo så bak mål og fullt av sprøyt som du kan tenke deg! De foreslår at istedet for vaksine så bør vi kjøpe det fantastiske vannet de selger, som ikke bare hjelper mot SI, men også de fleste andre virus og bakterier. Hoho! Underholdende, i det minste.
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Et helt utrolig unødvendig fakkeltog! Det er jo for pokker frivillig å ta vaksinen!
Bunnies by night Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Ja - enig. Selv om vi faktisk ikke tar vaksinen selv her i gården;) Vi er heldige som i hvert fall har valget. Og for å si det sånn - etter å ha sett redaksjon 1 i går så håper jeg folk tenker seg om to ganger før de går i det toget - makan til skrullinger. Hadde jeg hatt sans for konspirasjonsteorier hadde jeg vært sikker på at hele debatten var en setup som FHI stod bak, for det var rett og slett en pinlig affære *ler*
erteposen + 4 Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Jeg sitter og ser på redaksjon 1 i dag og det er i seg selv god nok grunn til å vaksinere:) http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/576581 Det er jo søtt på en tragisk måte at en ikke finner andre gode saker å gå i fakkeltog for:/
Tante Gustava Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Hehe, var det vi sa her hjemme også. At hele programmet må være sponset av legemiddelindustrien, for makan til bra reklame for å ta vaksinen skal man lete lenge etter
erteposen + 4 Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Oljefondet eier en fakkelfabrikk tror jeg. Her er det flom varsel og nedbørsrekord;)
Espoir Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Hehe, jeg har også nettopp sett det Red-1-innslaget. Med Drypperten og greier. Når er det fakkeltoget - kunne vært moro å gå og se på?
Bunnies by night Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Jeg tror FHI har inngått en kjempeavtale med værgudene... må være eneste forklaring....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Legemiddelet «Silver Light» skal ifølge reklamen uskadeliggjøre alle typer virus, bakterier og sopp. Det står også at det dreper hiv, og kan kurere en lang rekke andre sykdommer. Kan virke som om de som driver denne aksjonen også har økonomiske hensikter med aksjonen sin, Ups, han som var på "i kveld" i går selger visstnok dette "silver light". En av hovedpersonene bak fakkeltoget. Helt enig med mannen din, snakk om lage problemer... Nå blir de vel syke hele gjengen:-) Kan de ikke bare la være å vaksinere seg da?
lavendelblomst Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Godt ikke alle er like:) Jeg synes det er fint at noen ønsker å få ut annen info enn bare det kommer ifra folkehelseinstitutet. Synes folk kan ta det valget som passer dem best.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. november 2009 #13 Skrevet 19. november 2009 Ikke noe i veien med å få info fra begge sider, bare at denne siden er litt sprø. De lurer på om det ikke er CIA som sprøyter inn nanobrikker i oss slik at de kan overvåke oss og tankemanipulere oss. Det er vel ikke god info fra antivaksine?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. november 2009 #14 Skrevet 19. november 2009 Enig :-) Fakkeltog mot vaksine er vel noe av det mest meningsløse jeg har hørt om. Ingen tvinges til å vaksinere seg, så det er bare å la være..
lavendelblomst Skrevet 19. november 2009 #15 Skrevet 19. november 2009 Disse brikkene eksisterer, skal visste erstate penger og pass. Tror det er en familie i usa som har testa det ut, de var på operah for lenge siden. Tror de skal ta i bruk brikker på matvarer sånn at de kan spores hvor de kommer ifra osv. (her i norge) http://no.wikipedia.org/wiki/Radio_Frequency_Identification Men om de blir sprøyta inn folk er en annen ting. Tror cohcrane er en god kilde i forhold til vaksine. Chocrane er en base for uavhengige forskere. Men å kalle folk for skrullinger bare fordi de mener noe annet enn deg er helt utrolig.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 19. november 2009 #16 Skrevet 19. november 2009 Hva? Finnes det VANN vi kan drikke som tar bort ulumskheter i kroppen? *løperogkjøper* Apotekene går vel konkurs de nå.. Vi har vel mer eller mindre bestemt oss for å ikke ta vaksinen, men neimen om jeg gidder å gå i fakkeltog for det. Vi tar vårt valg, så får andre ta sitt valg.. :-)
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 19. november 2009 #17 Skrevet 19. november 2009 he, he Silver Light er antakelig en kvikksølvfortynning som garantert tar livet av virus, bakterier, sopp og det meste annet i høye nok doser....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. november 2009 #18 Skrevet 19. november 2009 Ikke fordi de mener noe annet, det er jo hva de mener som er skrullete. Hadde de kommet med seriøs info hadde da ingen kalt de skrullete. Men ang.nanobrikker i vaksine i Norge, tror du virkelig det hadde vært mulig? Kjetil Dreyer er en av de som driver kampanje mot influensavaksinen. Han selger Silver Light, som ikke bare hjelper mot svineinfluensa, men også mot kreft og hiv. Kanskje det er noen andre som økonomiske motiver her også? Nei det blir spennende å se hvor mange som skal gå i tog. Selv skal jeg ikke vaksinere meg, men da lar jeg bare være. Behøver ikke å gå i tog av den grunn:-)
Bunnies by night Skrevet 19. november 2009 #19 Skrevet 19. november 2009 Det å mene noe annet er da fullt og helt lov. Det verste er jo at jeg heller ikke skal vaksinere hverken sønnen min eller meg selv - MEN - der stopper også likhetstrekkene. Du mener at de ikke er skrullinger? Les hva disse folkene står for: http://www.dagbladet.no/2009/11/19/nyheter/vaksine/svineinfluensa/9107213/ Det er vel det nærmeste man kan komme definisjonen på SKRULL!
Gjest Skrevet 19. november 2009 #20 Skrevet 19. november 2009 HAHA!!! der fikk jeg meg en god latter:D Tenk om de rettet energien sin mot noe som faktisk er verdt å kjempe for.... Det hadde vært noe det..
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 19. november 2009 #21 Skrevet 19. november 2009 Tenk om de kunne gå i tog for de barna i u-land som dør hver dag av diare, hepatitt, kikhoste og meslinger fordi de ikke får vaksine. Her i landet har vi tilgang og fritt valg. Sukk. Hvor mye koster en helsides annonse i VG eller Dagbladet? Er det mulig sier bare jeg. Bruk de pengene på noe nyttig. Dette kjenner jeg engasjerer meg veldig. Og en annen ting, folk må mene hva de vil og gjøre som de vil, men å gå ut i avisene med useriøse kildehenvisninger som legebestanden sterkt motviser, irriterer meg. De sprer unødig frykt. Har noen av disse en akademisk bakgrunn, som vet hva kildehenvisning er, eller har de noen som helst utdannelse innen medisin for å kunne spikre opp teser i landets aviser?
Loglady Skrevet 19. november 2009 #22 Skrevet 19. november 2009 Helt enig i at visse i den gjengen virker i overkant skrullete, og de er i hvert fall dårlige representanter for saken sin. Når det er sagt, så er det flere sider ved vaksineringen enn skal-skal ikke-ta den. Blant annet at de milliardene som brukes og den innsatsen som gjøres, kunne vært brukt på en atskillig mer nyttig måte i norsk helsevesen ellers. De går mann av huse for en temmelig mild influensaepeidemi, men snurper sammen lommeboka når det gjelder langt mer alvorlige problemer i helsevesenet. Og akkurat den biten kunne jeg gjerne aksjonert mot.
lavendelblomst Skrevet 19. november 2009 #23 Skrevet 19. november 2009 Jeg har lest litt om dette sølvet, og det var visst brukt før antibiotika kom på markedet, men at legemiddelindustrien ikke kan ta patent på det, så derfor er antibiotika mest brukt. Og vi lever i en kapatilistisk verden, de fleste har økonomiske motiver i dag. Men jeg tviler på at denne Kjetil tjener like mye som toppene i legemiddelindustrien. Ingenting er umulig, forresten.
Gjest Skrevet 19. november 2009 #24 Skrevet 19. november 2009 Enig med HI.... SUPER SKRULLINGER kaller jeg dem...
cherry coke Skrevet 19. november 2009 #25 Skrevet 19. november 2009 Hehe, her er jeg faktisk enig med HI! I fakkeltog mot vaksine..hehe=) Bare la være å ta den, og slipp å syte mer om det! Og det må jeg si, etter å ha sett vaksinedebatten på Redaksjon1 i går: Vaksinemotstandrene må da virkelig skade sin egen sak ved å bli frontet av slike "skrullinger" som ble vist på tv går? Herrefred, at folk er i mot vaksiner er jo helt greit, men å ha slike frontfigurer er jo på grensen til pinlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå