Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Hvem er du? jeg mener, hva slags bakgrunn har du, interesser, jobb og utdanning. Jeg mener ikke at du skal utlevere deg fullstendig. Men jeg har sansen for deg, for jeg merker at du er mer enn gjennomsnittlig oppegående, og da blir jeg nysgjerrig på din "sosiokulturelle bakgrunn", hehe.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Jeg er lektor og bor på Mysen.5 barnsmor. Godt gift og har mange gode venner. Spiller volleyball på fritiden og er glad i skog og mark. Liker å lage og spise god mat i godt selskap. Røyker ikke men er glad i rødvin i moderate mengder.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Tenkte jeg det ikke.... ;-) HI (hva er du lektor i da? trenger ikke si nøyaktig fag, men er det humaniora, samfunnsfag, realfag?)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Tviler på at det er sug lut som har skrevet svar til deg, hun ville nok signert med nicket sitt.
Gjest sug lut Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Ikke lektor, Mysen er et veikryss, hadde jeg hatt fem unger hadde jeg vært innlagt, "godt gift" er en moderne myte, har ingenting imot venner og volleyball uten dermed å påståd at jeg ville bruke tid på å klaske ball over nett, og generell dagblad-kontaktannonse er jo pinlig.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Så teit den ekte Sug Lut svarte deg, HI.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Mer enn gjennomsnittlig oppegående? Sinerer ikke den......
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Hvis du synes sug lut virker oppegående burde du lese det hun har skrevet en gang til...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Svaret hun ga deg beviser jo det. Du prøvde å være hyggelig, og så svarer hun bare tull.
Patetica fåkksi Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Ja nå er vi ganske lei alt dette TULLET fra sug lut, sant anonyme!?
Gjest Skrevet 19. november 2009 #13 Skrevet 19. november 2009 Sug Lut er definitivt en av de mer oppegående her inne, og at hun ikke ønsker å fortelle ting om seg selv har vel ikke noe å si for om hun er smart eller ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå