Øst Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Hei. Nå er jeg endelig over i 2 trimeser. Skal på UL på mandag og håper den er positiv slik at jeg får noen flotte måneder her inne sammen med dere:-)
utrolig78 Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Vi er vel likt vi, Øst? Er 12+1 i dag magisk tall ) Lykke til på UL, det går nok flott. Var selv på tirsdag, måtte se at terminen er sånn nogenlunde rett ifht å ta vaksina... Men er fortsatt ikke helt bestemt på NÅR jeg skal ta den... Må nesten ta den, har en jobb med mye virus. Har du tenkt å ta den, og isåfall når? )
Øst Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Hei utrolig78. Ja vi er helt likt. Jeg skal som sagt til legen/jordmor på mandag for UL og jordmortime, og hvis jeg fortsatt får bekreftet at jeg er 12+5 på mandag så bestiller jeg time på tirsdag eller onsdag. Kommunen min er ferdig med å vaksinere men har holdt av en dose til meg. De må bare samle 9 andre da det er 10 i et glass, men jeg skulle velge datoen:-) Må ta den da jeg har en jobb med mye reising og har planlagt møter i nord og sør fra 7 desember. Så helst skulle jeg ha tatt den 2 uker før. Får være ekstra forsiktig de første dagene så går det nok bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå