Tante Gustava Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Noen som kan anbefale en god kuldekrem til en gutt på 1,5 år? Han har ikke spesielt ømfintlig hud.
Gjest Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Jeg bruker olje, enten mandel olje e.l Veldig enkelt og greitt, den kan du bruke til deg selv og, året rundt, beste krem ever
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Jeg bruker Ceridal. Godt fornøyd med den. Synes den er grei å smøre utover og den inneholder ikke vann. Enkelte kuldekremer må smøres på 30 min før du går ut har jeg sett, men jeg vil gjerne ha en vi kan smøre på på vei ut døra!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 ceridal er den som fungerer på vårt barn. Han får atopisk eksem i ansiktet om vinteren. Men når vi bruker ceridal holdes det i sjakk. Har prøvd flere andre som ikke fungerer i det hele tatt. Ble forresten anbefalt ceridal i barnehagen, den var den eneste de syns fungerte.
Tante Gustava Skrevet 19. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2009 Takk for svar, da blir det nok til at jeg kjøper Ceridal. Kjøpes den på apotek?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå