Gurine Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Vet ikke helt.. Litt harry kanskje? Minner meg om et gamlehjem jeg jobbet på for noen år siden, der var det et par gamle som hadde slike pelspledd. Men harry eller ei, de ser jo ganske myke og gode ut da. Har faktisk spurt sambo et par turer om vi skal kjøpe hvert vårt til å ha i TV stolene. Blir litt kjølig på kvelden, og godt å tulle seg inn i et mykt pledd
Gjest Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Harry eller ei, de er varme og mye da:) Jeg har barnepleddene fra prøvekolleksjonen, de er enda mykere og varmere og ungene ELSKER dem:)
MintCondition Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Æsj, "pelspledd" er stygt, og dessuten er det mange år siden det var moderne.
2søtesmåh Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Min beste venn da jeg lå med influensa....Har to stk og byttet på da jeg måtte vaske de nå og da ) Og de var like fine etter vask faktisk...Vasket de på 40 uten problem )
Gjest Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Jeg elsker også mitt:) Men jeg synes det er fint og jeg da, har et i mørkebrunt. At det ikke er moderne bryr jeg meg fint lite om;)
Anne-B. Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Begge deler! Ikke bry deg om hva andre oppfatter som harry eller ikke, om du liker det, så kos deg! Jeg ønsker meg et til jul. Apropos harry, så har mamma og pappa seng fra 70 eller 80-tallet, med innebygd radio. Aner ikke hvor mange ganger jeg har fått høre at det er harry, men hvor utrolig koselig var det ikke som liten å ligge i senga sammen med pappa og lytte til nrk klassisk på søndags morran og prate? Etterpå stod vi opp og stekte egg og bacon. Det gav meg noe her i livet, så om det var harry eller ikke... Det spiller ingen rolle.
FruTB Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Kommer litt ann på det øvrige interiøret ditt. Jeg synes det kan være dritfint, om det passer inn hos deg selvfølgelig. Kommer inn i år også - bare se på de nye tekstilkolleksjonen til Lene Bjerre f. eks
aomeg Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Lekkert syns jeg.Bryr meg lite om hva andre mener om det.Og som noen over her nevnte er det vel resten av stilen i hjemmet som har mest å si.
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Driter jeg i. Pledd er pledd og disse er varme!
Gjest Skrevet 19. november 2009 #13 Skrevet 19. november 2009 Hehe... jeg spør bare fordi jeg synes selv det var dødsharry først så en dag kjøpte jeg det fordi det var på tilbud. Skulle egentlig gi det i gave, men endte opp med det selv. Nå synes jeg det både er fint og utrolig deilig. jeg har en stil med blanding av nytt og gammelt, litt nostalgisk. Elsker å finne skatter på loppis eller i kjelleren hos familie og venner. Har et par ting vi har pusset opp selv som jeg er veldig glad i. Har mest lyse ting hjemme hos meg, men sofaen er mørkebrun og der ligger pleddet:) Sengene til foreldrene dine hørtes herlig ut Anne-B:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå