Gå til innhold

oppkjøring og nyfødt baby..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd i maaaange år å ta førerkortet men av forkjellige årsaken har jeg aldri greid å bli ferdig..Nå gjenstår det bare oppkjøring og har fått dato den 14 desember !Meeen jeg har temin i morgen og i hverstefall hvis jeg går 14 dager over termin som da blir den 4 desember er datteren min bare 10 dager..Kan jeg være borte så lang tid det tar å kjøre opp??(tror det varierere mellom 1 time og 2 timer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 1 og 2 timer på en oppkjøring? Det hørtes voldsomt lenge ut.

Skrevet

mulig det ,men man må ha 30 oppvarmingstime og sikkert en time selve oppkjøringen??Vet du om det går å være borte fra en liten baby så tidlig?

Skrevet

Kommer jo helt an på babyen det ;) Spørs hvor ofte den spiser da osv. Men vil jo sikkert tro det går bra. Du får amme rett før, også kan pappa være i nærheten med den lille når du er ferdig. :)

Lykke til med både oppkjøring og baby!

Skrevet

Amme rett før oppkjøring. Far og baby blir med deg til biltilsynet og venter på deg der. Det kommer til å gå fint. Lykke til!

Skrevet

Det tar fort noen timer. Når jeg hadde oppkjøring hadde jeg først oppvarmingstime med kjørelæreren min. Selve oppkjøringen tok ca 45 minutter, så når man kommer tilbake skal gjerne sensoren prate litt. Så skal man inn å ta bilde+ få midlitidig førekort.

Jeg møtte opp på kjøreskolen 6.30, hadde oppkjøring kl 08 og var hjemme ca litt over kl 10.

Lykke til!

Forresten det du kan gjøre er at en du kjenner passer barnet men at dere er på biltilsynet slik at du kan amme mellom slagene. Altså rett før oppvarmingstimen, rett etter oppkjøringen(blir ofte venting da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...