♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Nå er jeg sååå lei av at lillemor reiser seg opp i stolen sin ved måltidene, at jeg skal kjøpe ny! Noen som har en god stol der ungene "sitter" fast? Hvor kjøpte dere den, og hva heter den? )
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Jeg bruke KIDDO sine, er veldig fornøyd :-)
Vimsetrollet Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Det finnes vel strengt tatt bare 1 tripp-trappstol??!! Vi brukte en sånn vognsele i barnestolen en periode vi. Det funket fint.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Har enda ikke vært borti en stol der de sitter fast. Vi brukte også vognsele en periode, og det funket fint. Tar av meg hatten for 5 (6) barn asså!!!!
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Stokkes tripp trapp får du kjøpt seller til. Er etter min mening Stolen med stor S. Ingen over ingen ved siden
alvamamma Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Er veldig glad i Fischer price sin jeg da. Det er ingen tripp trapp stol, men akk så mye vi har brukt den her i huset. Vi fikk den i gave og jeg syntes den var skikkelig ugly. Kjøpte en tripp trapp etterhvert, men den er ikke like mye i bruk. Der sitter han godt fastspent med et bord foran seg, det er så kjekt. Når vi f.eks har kaffegjester og sitter ved salongbordet regulereres bare høyden og han sitter i bordhøyde. En annen ting er at han kunne sitte i den mye tidligere enn en tripp trapp da han f.eks fikk grøt fordi den kan lenes bakover.
bittelill Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Er veldig glad i Stokke tripp trapp!! Han kan ikke reise seg i den, mens en etterligning som mammaen min har, der reiser han seg hele tiden, så skjønner du er lei!
Sjokolademonster Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Vi hadde en plaststol fra Ikea først, og den er det sele på. Den er ikke så pen, men kan brukes til å dusje med også i begynnelsen :-) Så fikk vi tripp trapp etterhvert :-) Den bruker han enda, og han er 3,5 år.
Gjøkeredet③ Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Vi har Bloom Baby Fresco.. Den har seler i, og jeg er super duper fornøyd. Kjøpte den på Barnas Hus. Den kan ligge flatt når barnet er 0-6 mnd, sitte med brett foran i 2 forskjellige størrelser fra 6-36 mnd, og ta vekk brettet og bruke som vanlig stol ved bordet fra 36+. http://www.bloombaby.com/collection/main.php?sID=19
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Vi har stokke tripp trapp og er veldig fornøyd med den. Har prøvd et par andre også nettopp fordi jenta vår var/er notorisk klatrer og det har ikke mor nerver til.... Med bøyle så sitter de ganske fast syns jeg og så kan man jo bruke seler i tillegg. Eneste aberet med stokke sin er at de er veldig glatte, men det fins jo antiskli å sette på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå